پوشش زنده مراسم The Game Awards 2018؛ انتظارات شما؟

پوشش زنده مراسم The Game Awards 2018

سرانجام پس از مدت‌ها هایپ و شایعات گوناگون، تنها چند ساعت بیشتر تا شروع مراسم The Game Awards 2018 زمان باقی نمانده است. به گفته "جف کیلی"، مجری و برگزارکننده مراسم، در این رویداد در کنار انتخاب بهترین‌های صنعت بازی در سال گذشته، از بیش از 10 عنوان کاملا جدید رونمایی خواهد شد.

در بین نامزدهای امسال، 2 بازی God of War و Red Dead Redemption 2 با 8 نامزدی در بخش‌های مختلف، نسبت به دیگر بازی‌ها از شانس بیشتری برای برنده‌شدن برخوردار هستند. شما می‌توانید لیست کامل نامزدهای مراسم را از طریق این لینک مشاهده نمایید.

اما در زمینه معرفی‌های جدید، با اینکه مراسم هنوز شروع نشده اما به نظر می‌رسد تاکنون بعضی از رونمایی‌ها نظیر نام نسخه‌ی جدید بازی Far Cry و یا تاریخ انتشار Ashen لو رفته است. شایعاتی نظیر رونمایی از ریمستر Crash Team Racing و معرفی نسخه‌ای جدید از سری Bioshock توسط 2K و Obsidian Entertainment نیز منتشر شده‌اند که تا زمان شروع TGA نمی‌توان از صحت آن‌ها مطمئن بود.

پوشش زنده

امسال نیز در پردیس‌گیم همانند دیگر رویدادهای مهم صنعت بازی، با پوشش زنده و لحظه به لحظه The Game Awards 2018 همراه شما خواهیم بود. شما می‌توانید از طریق توییچ و لینک پخش‌ زنده‌ی زیر به تماشای برنامه بنشینید. هم‌چنین در تلگرام پردیس‌گیم، تمامی اتفاقات مراسم به صورت لحظه به لحظه گزارش خواهد شد.

تماشا به صورت تمام‌صفحه

مراسم The Game Awards 2018 فردا جمعه 16 آذر، ساعت 5 صبح به وقت تهران در Microsoft Theater برگزار خواهد شد.