صحبت‌های میازاکی پیرامون رازهای بازی Deracine و احتمال ساخت Bloodborne II

صحبت‌های میازاکی پیرامون رازهای بازی Deracine و احتمال ساخت Bloodborne II

از زمان عرضه بازی Bloodborne سه سال گذشته و از آن زمان تاکنون بسیاری از طرفداران منتظر خبری از دنباله‌ی این بازی خونین و جذابِ استودیوی From Software هستند. همان‌طور که پیش از این گزارش دادیم، آخرین بازی این استودیو یعنی عنوان واقعیت‌مجازیِ Deracine، شامل ده‌ها اشاره به Bloodborne بود. از این رو رئیس استودیو From Software یعنی "هیدتاکا میازاکی" به تازگی در مورد این موضوعات صحبت کرده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTech، "میازاکی" اخیرا در مصاحبه‌ای با وبسایت اسپانیاییِ Xataka در مورد احتمال عرضه Bloodborne II گفته که وی در موقعیتی نیست که در این مورد صحبت کند. با این وجود وی احتمال ساخت بازی را رد نمی‌کند پس به نوعی می‌توان هنوز برای آن امیدوار بود.

"سوال آخر از طرف یک طرفدار. می‌توانید با بله یا خیر پاسخ دهید. اسپویلر: در بازی Deracine، شخصیت "یولیا"، همان دختر بیمار، چندین اسباب‌بازی داشت که مشخصا به Bloodborne اشاره داشتند. اسامی دوستانش نظیر Laurent و German نیز ارتباط بسیار نزدیکی با Bloodborne داشتند. کتاب‌هایی که می‌خواندند نیز هم‌چنین. آیا Bloodborne هذیان و دیوانگی ناشی از تبِ یک دختر در حال مرگ است؟ آیا رویای شکارچی (Hunter’s Dream)، رویایِ او است؟"

"کیتائو" و "میازاکی" پس از نگاه‌کردن به یکدیگر و خندیدن، پس از صحبتی کوتاه پاسخ دادند:

"اوه بله. در واقع این دقیقا همان بحث و گفت‌وگویی است که من و تیمم با یکدیگر داشتیم. این از آن نوع گفت‌وگوهاییست که در طول توسعه با یکدیگر انجام می‌دهیم چرا که می‌خواهیم ایستراِگ‌هایی قرار دهیم… اگرچه… خود ایستراِگ به تنهایی نشانگر این نیست که ما Bloodborne II را عرضه خواهیم کرد. من در موقعیتی نیستم که درباره عرضه احتمالی Bloodborne II صحبت کنم. اگرچه ما عاشق Bloodborne هستیم؛ به همین دلیل است که این ایستراِگ سبب ایجاد کنجکاوی بسیاری شده است. ولی من تکرار می‌کنم: این به معنای اطلاع و خبری از Bloodborne II نیست. این تنها چیزیست که ما میان خودمان تصمیم گرفتیم قرار دهیم. چرا که عاشق Bloodborne هستیم. "

با 5 ساله شدن نسل فعلی کنسول‌ها و شایعه‌های پیرامون کنسول‌های نسل بعدی، می‌توان این حدس را زد که "میازاکی" فعلا نمی‌تواند در این مورد صحبت کند چرا که مشغول توسعه بازی برای PlayStation بعدی است. البته در نظر داشته باشید که این تنها یک حدس و گمان است و تاکنون هیچ تاییدیه‌ای از سوی Sony یا From Software مبنی بر در دست ساخت بودن Bloodborne II منتشر نشده است.

نظر شما چیست؟ لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.