رویای طرفداران به حقیقت می‌پیوندد؟ احتمالا Crash Team Racing در دست ساخت قرار دارد

شایعه: به نظر می‌رسد نسخه ریسمتر بازی Crash Team Racing در دست ساخت قرار دارد

بعد از موفقیت دور از انتظار و بزرگ Crash Bandicoot N.Sane Trilogy، به نظر می‌رسد Activision قصد دارد باری دیگر به دنیای "کرش" سر زده و این بار نسخه ریسمتر اسپین‌آف این سری یعنی Crash Team Racing را عرضه کند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Eurogamer، اوایل این هفته شایعاتی در فیسبوک پیرامون اینکه از این بازی در The Game Awards 2018 رونمایی خواهد شد، شروع به پخش‌شدن کرد. اما امروز، "هالی بنت" از PlayStation Access با انتشار عکس زیر در توییتر که تصویری از 2 تاس رنگی همراه با نوشته "شما را در Game Awards می‌بینیم" است، به صورت مرموزی احتمال معرفی ریمستر Crash Team Racing را تبلیغ کرد.

"خب اینا الان به خونه‌ی من رسیدن.

هیچ ایده‌ای ندارین؟"

احتمال اینکه این تصویر واقعی باشد و Activision در آخر هفته از ریمستر Crash Team Racing رونمایی کند، زیاد است. این بازی اولین باردر سال 1999 توسط استودیو ناتی‌داگ که بعد‌ها به خاطر سریِ Uncharted و The Last of Us به شهرت جهانی رسید، برروی PlayStation 1 عرضه شد. احتمال اینکه این بازی نیز همانند ریمستر 3گانه Crash ابتدا برروی PS4 عرضه شده و سپس به باقی پلتفرم‌ها بیاید نیز زیاد است. چنین اتفاقی دلیل اینکه چرا PlayStation Access اقدام به صحبت درباره بازی کرده است را نیز توضیح می‌دهد.

Activision تاکنون هیچ صحبتی در این مورد نکرده است. باید صبر کرد و دید که این آخر هفته در TGA چه اتفاقی رخ خواهد داد.

مراسم The Game Awards 2018 جمعه همین هفته ساعت 5 صبح به وقت تهران برگزار خواهد شد. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.