Battlefield V به روزرسانی رایگان خود یعنی Chapter One: Overture را سرانجام امروز دریافت می‌کند

Battlefield V

اوضاع در EA DICE اندکی به هم ریخته شده بود و دو روز قبل، چند ساعت پیش از انتشار، بروزرسان Chapter One: Overture تأخیر خورد. در همان روز، پیش از خبر تأخیر، تریلری جدید درمورد این آپدیت رایگان که قرار بود نقشه‌ای جدید، یک War Story، میدان تمرین و وسایل و ابزار جوخه‌ها را به همراه بیاورد منتشر شد که در در زیر می‌توانید آن را مشاهده کنید.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Dualshockers، این آپدیت حالا رسماً در 14 آذر منتشر می‌شود. توئیتی که به تازگی منتشرشده نشان می‌دهد که تیم توسعه یک سری مشکل داشته است، اگرچه، جزئیات بیشتری در این مورد مشخص نشد. به خاطر منتشر نکردن به روزرسانی در دقایق آخر، مدیران جامعه‌ی هواداران EA DICE با نگاه کوتاهی به گیم‌پلی خواهان جبران بودند. بازیکنان توانستند مقدار کمی از War Story و نقشه‌ی جدید Panzerstorm را مشاهده کرده و همچنین خبر داده شد که این آپدیت به علت بی‌ثباتی سرور که به دنبال خود به روزرسانی مشکل ساز می‌شده، تأخیر خورده است.

"خبرهای خوب! به روز رسانی The #Battlefield Chapter 1: Overture فردا در 14 آذر، حاضر و آماده است.

بابت تأخیر پیش آماده معذرت خواهی می‌کنیم. تیم موافقت کرد که به نفع سلامت بازی است تا این آپدیت را نگه داریم و مشکلاتش را رفع کنیم، پس متشکریم که اینقدر فهیم بودید! "

دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

نمایش به صورت تمام صفحه

Battlefield V هم اکنون برای PC ،PS4 و Xbox One در دسترس است. آپدیت رایگان تحت عنوان Chapter One: Overture نیز امروز منتشر می‌شود.