تبادل نظر: بهترین گرافیک سال متعلق به چه بازی‌ای است؟

تا برگزاری همایش The Game Awards 2018 تقریبا دو روز باقیست و قرار است بازی های زیادی در شاخه های متفاوت جوایز ارزنده ای دریافت کنند اما جایزه ای که مدت هاست جای خالی اش در مراسم سالانه‌ی Game Awards احساس می شود، جایزه "بهترین گرافیک سال" (Best Graphics) است!

در واقع آخرین باری که شاهد اهدای چنین جایزه ای بودیم، سال 2012 در طی همایش SPIKE Video Game Awards 2012 بود که بازی Halo 4 توانست با شکست رقیب هایش از جمله Assassin's Creed III و Journey برنده‌ی دریافت این جایزه شود. اما از آن پس تا کنون، هرگز شاهد وجود چنین جایزه ای در مراسم های Game Awards نبوده ایم و امسال هم از این قاعده مستثنی نیست.

در سال 2018 شاهد بازی های بزرگ زیادی با گرافیک چشم نواز بوده ایم؛ از بازی های مالتی پلتفرم پر هزینه ای همچون Far Cry 5 و Assassin's Creed Odyssey که برروی سخت افزار نامحدود رایانه ها اجرا شدند گرفته تا عناوینی همچون Red Dead Redemption II و God of War که برروی سخت افزار محدود کنسول ها، گرافیک و جلوه های بصری خیره کننده ای را به نمایش دراوردند! همچنین بازی های دیگری مثل Forza Horizon 4 و Battlefield V نیز می توانند نامزد های خوبی در زمینه نمایش گرافیک های خارق العاده باشند. در همین راستا، دوست داریم بدانیم که از نظر شما، امسال چه بازی هایی بهترین گرافیک را دارا بوده اند؟ در سال 2018 بهترین گرافیک و خیره کننده ترین جلوه های بصری متعلق به چه عنوانی می باشد؟