پس از انتشار پر دردسر Fallout 76، بتزدا هنوز در تلاش برای به دست آوردن دل خریداران این عنوان است

پس از انتشار پر دردسر Fallout 76، بتزدا هنوز در تلاش برای به دست آوردن دل خریداران این عنوان است

Fallout 76 در زمان عرضه، فروشی بسیار کم‌تر از Fallout 4 داشت، در کنار این، نمرات پایین بازی مهر تاییدی بر ضعف‌های آن زدند و مشخص کردند که در حال حاضر، این عنوان تجربه‌ای مناسب را ارائه نمی‌دهد. اما موضوع تنها به این‌جا ختم نمی‌شود. خریداران نسخه Collector's Edition بازی، به جای دریافت کیسه‌ی کرباسی‌ای که در تبلیغات به خریداران وعده داده شده بود، کیسه‌ای نایلونی و با کیفیت بسیار پایین را دریافت کرده‌اند. بتزدا ابتدا سعی کرد این خراب‌کاری را با وعده دادن 500 Atom، که واحد پول بازی است و در جهان حقیقی با قیمت 5 دلار خریداری می‌شود، جبران کند. اما این مبلغ اندک که برای خرید بی‌ارزش‌ترین اجناس در بازی هم کافی نیست، رضایت خریدارانی که 200 دلار برای خرید نسخه Collector خرج کرده بودند را به دست نیاورد.

بتزدا که در ابتدا سعی می‌کرد با آرامش و بی‌خیالی تمام به شکایت‌های بازیکنان نسبت به این مشکلات پاسخ دهد، سرانجام متوجه شرایط بسیار بد Fallout 76 شده و قصد جبران آن‌ها را دارد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamesradar، شرکت بتزدا هم‌اکنون به خریداران نسخه Collector بازی قول داده که می‌توانند با مراجعه به این صفحه، کیف نایلونی خود را با کیف کرباسی وعده داده شده تعویض کنند، این شرکت اعلام کرده که کیف‌های مورد نظر به محض آماده شدن به دست خریداران خواهند رسید.

جدا از این، همان‌طور که این شرکت پیش از این وعده داده بود، به‌روزرسانی‌های بسیاری در راه هستند تا به وضعیت به‌هم ریخته Fallout 76 رسیدگی کنند. نخستین این به‌روز رسانی‌ها امروز منتشر خواهد شد. از جمله بهبود‌هایی که بازی پس از دانلود این به‌روزرسانی دریافت خواهد کرد، اضافه شدن 50 درصد به توانایی حمل وسایل توسط بازیکن است. این اتفاق باعث می‌شود حجم وسایل مورد حمل هر بازیکن به میزان 600 پوند برسد که بدون شک انتقال وسایل مختلف را شدیدا آسان تر می‌کند. بتزدا اعلام کرده در آینده ممکن است این میزان را حتی بیشتر نیز بکند، البته در صورتی که این موضوع به توازن بازی ضربه‌ای نزند.

جدا از این، بازی با این آپدیت یک تایمر دریافت خواهد کرد که بازیکانی که بیش از 10 دقیقه بدون فعالیت باقی بمانند را به صورت اتوماتیک از بازی خارج می‌کند. این به‌روز رسانی همچنین قرار است باگ‌های بسیاری را برطرف کرده، و عمل‌کرد اجرایی بازی را بهبود بخشد. از جمله مشکلاتی که برطرف خواهند شد زمان بارگذاری بسیار طولانی بازی در کنسول‌ها و مشکلات فریم ریت PC هستند. یک آپدیت دیگر نیز سه‌شنبه هفته بعد برای بازی منتشر خواهد شد که قرار است عمل‌کرد بازی را شدیدا بهبود بخشد.

نظر شما درباره عنوان جدید بتزدا چیست؟ آیا این بازی در طی زمان می‌تواند مشکلات بسیار خود را برطرف کرده و به جایگاه بهتری برسد؟