سریال تلویزیونی Halo کارگردان و تهیه‌کننده ارشد خود را از دست داد

Halo tv sSeries Director

مدت زمان زیادی است که رسانه Showtime از کار بر روی یک سریال تلویزیونی بر اساس مجموعه پرطرفدار Halo خبر داده است. هر چند در این زمان، اخبار زیادی از روند ساخت این سریال منتشر نشده، اما با توجه به شرایط موجود، به نظر می‌رسد که پروسه ساخت این سریال در شرایط خوبی نیست.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dualshockers، به تازگی خبری منتشر شده مبنی بر این‌ که کارگردان و تهیه‌کننده سریال Halo، یعنی شخص "روبرت وایِت" از تیم ساخت این سریال خارج شده است. بر اساس گزارشات، دلیل این اتفاق تفاوت تدریجی این سریال در چند ماه اخیر بوده که باعث شده "وایت" نتیجه کار را مطابق با سلیقه خود نبیند.

"گری لوین" یکی از مدیران Showtime در این رابطه اعلام کرده که پروسه ساخت سریال Halo، کاری بسیار دشوار و دقیق است و به همین دلیل پیش آمدن یک سری مشکلات در حین آن طبیعی است. وی معتقد است که این سریال پس از ایجاد تغییرات اخیر بسیار زیبا شده و همچنین از "وایت" به‌خاطر زحماتی که تاکنون برای ساخت این عنوان کشیده قدردانی کرد.

از طرف دیگر، "وایت" نیز در بیانیه‌ای اعلام کرده از این‌ که به دلیل مشکلات سلیقه‌ای مجبور به ترک تیم ساخت Halo شده ناراحت است ولی زمانی که به پای ساخت این سریال گذاشته را لذت‌بخش و آموزنده می‌داند. او اعلام کرده که همچون بسیاری دیگر از طرفداران، شدیدا در انتظار مشاهده نتیجه پایانی این پرو‌ژه است.

با این‌که قرار بود در اوایل سال 2019، اطلاعات بیشتری از این سریال دریافت کنیم، اکنون به نظر می‌رسد با خروج "وایت" از تیم ساخت این پروژه، باید منتظر تاخیر در روند کلی آن باشیم.

نظر شما در رابطه با این سریال چیست؟ ایا سرانجام با انتشار این سریال، شاهد شکسته شدن طلسم همیشگی عناوین ضعیفی که از بازی‌ها اقتباس شده‌اند خواهیم بود؟