تماشا کنید: تصاویری جذاب و زیبا از شخصیت اصلی و محیط بازی Control با کیفیت 4K

تماشا کنید: تصاویری جذاب و زیبا از محیط بازی Control با کیفیت 4K

همان‌طور که می‌دانید بازی جدید استودیو Remedy که عناوینی نظیر Max Payne و Alan Wake را در کارنامه دارد، پس از مدتی که با نام رمز P7 شناخته می‌شد، در E3 2018 با نمایشی رسمی در کنفرانس Sony معرفی شد.

در این عنوان بعد از موردخطر قرار گرفتن سازمانی مخفی در نیویورک، بازیکنان در نقش "جسی فیدن" (Jesse Faden) مدیر جدیدی که قصد دارد کنترل را دوباره در دست بگیرد، قرار می‌گیرند. عنوان سندباکس، و گیم‌پلی محور Control توسط موتور Northlight توسعه یافته و بازیکنان را با ترکیبی از توانایی‌های ماورایی، مکانیک‌های قابل‌تغییر و محیط واکنش‌پذیر و زنده برای مبارزه با دنیایی عمیق و مرموز، به چالش می‌کشد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTech، کارگردان بازی یعنی "میکائیل کاسورینن" (Mikael Kasurinen) مورد این بازی می‌گوید: "Control مرحله‌ای جدید و هیجان‌انگیز از Remedy را نشان می‌دهد. این بازی نشان می‌دهد که عناوین ساخته Remedy چگونه هستند. این عنوان نمایانگر توانایی خاص ما در ساخت دنیایی زنده و واقعی در کنار ارائه‌ی راهی جدید و وابسته به بازیکن برای تجربه بازی است. تمرکز اصلی ما برروی گیم‌پلی بازی است؛ ما می خواهیم به بازیکن اجازه دهیم داستان و محیط بازی را با سرعت و روند دلخواه خود طی کند. "

شما می‌توانید اسکرین‌شات‌های جدید و زیبا بازی را در زیر تماشا کنید. (جهت مشاهده با کیفیت 4K برروی تصاویر کلیک کنید).

عنوان Control در تاریخی نامعلوم در سال 2019 برای کنسول‌های PS4 و Xbox One و پلتفرم PC عرضه خواهد شد. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.