ناتی‌داگ و بازی The Last of Us Part II در مراسم The Game Awards 2018 حضور نخواهند داشت

ناتی‌داگ و  بازی The Last of Us Part II در مراسم The Game Awards 2018 حضور نخواهند داشت

همان‌طور که می‌دانید 2 سال پیش ناتی‌داگ در رویداد PSX 2016 از بازی The Last of Us Part II رونمایی کرد. از آن زمان تاکنون چندین نمایش دیگر نیز از بازی منتشرشده ولی هنوز خبری از تاریخ انتشار بازی نیست. خب به نظر می‌رسد این آخر هفته نیز تاریخ انتشار بازی مشخص نخواهد شد چرا که ناتی‌داگ اخیرا اعلام کرده در The Game Awards 2018 حاضر نخواهد بود.

به گزارش پردیس‌گیم، این استودیو دقایقی پیش با انتشار توییتی اعلام کرد که که اعضای ناتی‌داگ به سختی در حال کار برروی بازی هستند و وقتی "زمان مناسب فرا برسد"، اطلاعات بیشتری از بازی به اشتراک خواهند گذاشت. همان‌طور که می‌دانید، آخرین بازی که اطلاعات و تریلر جدیدی از بازی منتشر شد، به ماه ژوئن امسال در نمایشگاه E3 باز می‌گردد.

"ما منتظر جشن‌گرفتن سالی مملو از بازی‌های فوق‌العاده در #TheGameAwards هستیم. اگرچه، ما هیچ چیزی از The Last of Us Part IIبرای به اشتراک‌گذاشتن نداریم. ما به سختی در حال کار و تلاش هستیم و منتظریم تا وقتی زمان مناسب فرا رسید، چیزهایی جدیدی را با شما به اشتراک بگذاریم."

9:00 PM – Dec 4, 2018

با اینکه The Last of Us Part II تاکنون در The Game Awards حضور نداشته، احتمالا به یاد دارید که نسخه اول بازی در اصل در سال 2011 در مراسم Spike Video Game Awards معرفی شد.

با توجه به اینکه Sony در E3 سال آینده حضور ندارد، باید صبر کرد و دید که برنامه‌های ناتی‌داگ برای آینده چه خواهد بود.

شایان ذکر مراسم The Game Awards 2018 در ساعت 5 صبح جمعه در سالن Microsoft Theater برگزار خواهد شد. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.