نگاهی به اولین نقدها و نمرات بازی Just Cause 4؛ تجربه‌ای نه چندان کامل ولی مفرح و هیجان‌انگیز

نگاهی به اولین نقدها و نمرات بازی Just Cause 4؛ تجربه‌ای نه چندان کامل ولی مفرح و هیجان‌انگیز

بازی Just Cause 4، آخرین ساخته استودیو Avalanche Studios تا ساعانی دیگر در سراسر جهان عرضه خواهد شد. حتی ساعاتی پیش تریلر زمان عرضه بازی نیز منتشر شد که می‌توانید از طریق این لینک به تماشای آن بنشینید.

به گزارش پردیس‌گیم، این نسخه دارای ویژگی‌هایی جدید نظیر آب و هوایی به مراتب پویاتر و تاثیرگذارتر بوده که سبب ایجاد تغییراتی جالب در گیم‌پلی بازی شده است. این عنوان شما را باری دیگر در نقش شخصیت "ریکو" با همان قلاب معروفش قرار می‌دهد.

از آن‌جایی که بازی فردا برروی کنسول‌های PS4 و Xbox One و پلتفرم PC عرضه خواهد شد، منتقدین به بررسی و نقد بازی پرداخته‌اند که در ادامه با هم برخی از مهم‌ترین‌ها آن‌ها را مرور خواهیم کرد.

Windows Central 100

همه‌ چیز بازی عالی است. و با اینکه عملکرد بازی از نظر تکنیکی بی‌نقص نیست، ولی در نظر کلی من نسبت به بازی تاثیر نمی‌گذارد. Avalanche به واقعا طوفان به پا کرده است.

God is a Geek 80

با تنظیمات آب و هوایی خاص بازی و اسلحه‌ها و قلاب معروف و آشنای "ریکو"، Just Cause 4 مسخره‌ترین و بهترین نسخه این سری است.

Multiplayer.it 75

Just Cause 4 این سری را وارد مرحله‌ای جدید می‌کند، ولی در آخر باز هم این عنوان همان تجربه‌ی سندباکس خنده‌دار و جالبی که این سری به واسطه آن شناخته می‌شود را ارائه می‌کند.

PC Gamer 73

این نسخه نیز هم‌چنان حس آشوب و هرج‌ومرج بازی را به خویی منتقل می‌کند؛ ولی به دلیل بعضی از سیستم‌های تاریخ مصرف گذشته نمی‌تواند به اوج برسد.

PCGamesN 70

Just Cause 4 تمامی ویژگی‌های خوب نسخه‌های قبلی را دارد. این عنوان یکی از دست و دلبازترین و شلوغ‌ترین بازی‌های جهان‌بازیست که تاکنون عرضه شده ولی سیستم جدید آن به اندازه‌ای که باید سبب رشد و تکامل دنیای سندباکس بازی نمی‌شود.

SpazioGames 68

Just Cause 4 عنوانیست سراسر هرج‌مرج و شلوغی که انبوهی از وسایل نقلیه و مهمات جنگی را برای بازیکنان به ارمغان می‌آورد.

Polygon (فعلا بدون نمره)

با گذراندن هفته‌ها در عناوین پرجزئیاتی نظیر Red Dead Redemption 2 ،Marvel’s Spider-Man و Assassin’s Creed Odyssey، دنیای این بازی به نظرم بسیار مرده و پلاستیکی به نظر می‌رسد.

با انتشار نقدهای بیشتر، این خبر آپدیت خواهد شد.

میانگیم نمرات در متاکریتیک: 75

در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.