گیمپلی Ancestors: The Humankind Odyssey در The Game Awards 2018 به نمایش در خواهد آمد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers، چندی پیش Panache Digital Games اعلام کرد، بازی جدید آن‌ها، Ancestors: The Humankind Odyssey، در مراسم The Game Awards حضور دارد و گیمپلی آن به نمایش در خواهد آمد. به دنبال این تریلر شاهد یک ارتباط زنده با GameSpot خواهیم بود که همزمان بخشی از گیمپلی به عموم مردم نشان داده می‌شود.

Ancestors: The Humankind Odyssey یک بازی سوم شخص بقاء دنیای‌باز می‌باشد که وقایع آن به 10 میلیون سال پیش در آفریقا بر می‌گردد. با توجه به تصاویر و تیزرهای منتشر شده شخصیت اول بازی یک انسان اولیه می‌باشد که به تازگی نحوه راه رفتن را یاد گرفته است.

شخصی که گیمپلی را برای شما پیش خواهد برد و آن را نمایش می‌دهد "پاتریس دسیلتس" نام دارد، او کارگردان بازی‌های Assassin's Creed و پروژه Prince of Persia: The Sands of Time نیز بوده است. او در سال 2014 از Ubisoft جدا شد و استودیو Panache Digital Games را پایه‌گذاری کرد. اولین پروژه او پس از جدایی از Ubisoft همین Ancestors: The Humankind Odyssey است که برای اولین بار در آوریل سال 2015 از آن رونمایی شد و برای مدت زمان طولانی‌ای در دست ساخت قرار دارد.

Panache DigitalGames در توییتر رسمی خود اعلام کرد:

"حال زمانش فرا رسیده است تا AncestorsGame@ از سایه‌ها خارج شود. پنجشنبه مراسم thegameawards@ را تماشا و همچنین پخش زنده Gamespot@ را نیز دنبال کنید چرا که به کمک PatriceDez@ یک گیمپلی طولانی از بازی در آن‌جا به نمایش در خواهد آمد."

نظر شما در این باره چیست؟