تمام شخصیت‌های سری جدید عنوان Tekken 7 معرفی شدند

تمام شخصیت‌های سری جدید عنوان Tekken 7 معرفی شدند

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Eurogamer، شرکت Bandai Namco به تازگی از تمامی شخصیت‌های باقی مانده‌ی عنوان Tekken 7 که باید در سیزن پس (Season Pass) دوم به آن اضافه شوند، رونمایی کرد که شامل شخصیت‌های بسیار جالبی می‌شود.

اولین شخصیت‌ها که در پایان فینال مسابقات Tekken World Tour 2018 نشان داده شدند، Marduk و Armor King می‌باشند که از همین امروز در دسترس هستند.

شما در زیر می‌توانید تریلر رسمی شخصیت Marduk را مشاهده کنید:

دانلود با کیفیت SD – دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام صفحه

در توضیحات رسمی او آمده است: " Craig Marduk جنگجوی خشمگین می‌خواهد تا با Armor King خود را به چالش بکشد و سرنوشت خود را تعیین کند. آیا او می‌تواند دشمن خود را شکست داده و در نهایت به یک قهرمان تبدیل شود؟"

علاوه بر آن شما در زیر می‌توانید تریلر رسمی شخصیت Armor King را مشاهده کنید که در پایان آن Julia، یکی دیگر از شخصیت‌های جدید Tekken 7 به طور کوتاه نشان داده می‌شود:

دانلود با کیفیت SD – دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام صفحه

در توضیحات رسمی Armor King آمده است: "Armor King تنها به خاطر انتقام است که به چنین جایگاهی رسیده و این قدرت را به دست آورده، او باید در مقابل قاتل برادرش بیستد؛ آیا او می‌تواند در این راه موفق شود؟"

علاوه بر آن شما می‌توانید تریلر معرفی کامل Negan، یکی از شخصیت‌های سریال معروف The Walking Dead را تماشا کنید که در آن هم Julia نشان داده می‌شود. این تریلر جالب همچنین شامل صحنه‌های آشنایی برای طرفداران سریال The Walking Deadمی‌شود. این دو شخصیت هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارند.

دانلود با کیفیت SD – دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام صفحه

نظر شما چیست؟ از کدام از این شخصیت‌های جدید بیشتر خوشتان می‌آید؟ آیا شما هم هنوز Tekken 7 را بازی می‌کنید؟ دوست دارید چه شخصیت دیگری به بازی اضافه شود؟ لطفا نظرات و تحلیل‌های خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.