اولین تصاویر از عروسی باشکوه پریانکا چوپرا و نیک جوناس در مراسمی کاملاً هندی

پریانکا چوپرا و نیک جوناس روز گذشته، پس از ماه ها نامزدی، بالاخره در یک مراسم سنتی در هند، زادگاه چوپرا، با هم ازدواج کردند. این بازیگر سرشناس ۳۶ ساله و شوهر خواننده ۲۶ ساله اش، در قصر عمید بهاوان در جودپور، راجستان و ۴ ماه بعد از آغاز شدن رابطه عاشقانه شان با یکدیگر پیمان وفاداری بستند. عقد به سبک مسیحی این زوج سرشناس را پدر جوناس که یک کشیش است انجام داد.

پریاناکا در این مراسم یک لباس بلند دست دوز رالف لورن به تن داشت در حالی که همسرش نیز لباسی زیبا از همین برند معروف را انتخاب کرده بود. در حالی که این دو برای حضور در مراسم Met Gala در سال ۲۰۱۷ نیز همین برند را برای لباس های خود انتخاب کرده بودند، جای تعجب نداشت که تمامی مراسم با تمی مطلوب این برند دنیای مد و لباس طراحی شده باشد.

نیک جوناس و پریانکا چوپرا

لورن از دوستان نزدیک نیک جوناس و پریانکا چوپرا به شمار می آید. مردان حاضر در مراسم عروسی این دو همگی لباس های رسمی مشکی پوشیده و زنان نیز لباس هایی دامن دار به تن داشتند. رالف لورن قبلاً تنها برای اعضای خانواده خود لباس عروس طراحی و ساخته بود که از آن میان می توان به لباس عروس دختر، دختر خوانده و خواهرزاده اش اشاره کرد اما طراحی و ساخت لباس عروسی برای جونا و چوپرا نشان می دهد که رابطه این دو ستاره هالیوودی با لورن بسیار عمیق است.

نیک جوناس و پریانکا چوپرا

این طراح مد و لباس چنان در انتخاب و دوختن لباس برای ستاره فیلم «نگهبان ساحلی» (Baywatch) دقیق و وسواسی عمل کرد که چند طراحی متنوع را در اختیار چوپرا قرار داد تا بتواند از میان آن ها انتخاب کند.

نیک جوناس و پریانکا چوپرا

در حالی که چوپرا یکی از مهمان های عروسی مگان مارکل در ماه می بود، از مهمانان شناخته شده مراسم عروسی جوناس و چوپرا در روز گذشته می توان به پارینیتی چوپرا، مادهو چوپرا، سوفی ترنر (بازیگر سریال بازی تاج و تخت)، الیزابت چیمبرز، جاسمین والا و البته نخست وزیر هند، نارندرا مودی اشاره کرد. لحظاتی بعد از این که این دو به عقد هم درآمدند، جوناس و چوپرا اولین تصاویر از مراسم سنتی پس از عروسی در فرهنگ هند موسوم به «مهندی» را در حساب های کاربری رسانه های اجتماعی خود به اشتراک گذاشتند.

بیشتر بخوانید: ۱۴ زوج مشهور هالیوودی که بیش از یک بار مراسم عروسی گرفتند

نیک جوناس و پریانکا چوپرا

در شرح این عکس ها، چوپرا و جوناس چنین نوشتند: «یکی از خاص ترین چیزها که رابطه مان به ما داده است یکی شدن خانواده هایمان است که به دین و فرهنگ طرف مقابل احترام می گذارند. و به همین ترتیب برنامه ریزی برای اجرای مراسم عروسی مان با ترکیبی از هر دو این فرهنگ ها بسیار جذاب بود».

نیک جوناس و پریانکا چوپرا

در مراسم مهندی، زنان معمولاً دست و پاهایشان را حنا می گذارند. در حالی که چوپرا یک لباس سنتی هندی از طراح سرشناس هندی، ابوجانی سندیپ خولسا را به تن داشت، سوفی ترنر که با جو جوناس نامزد شده نیز یک لباس بلند زیبا طراحی شده توسط آنیتا دونگر را به تن کرده بود. از تفریحاتی که این زن و شوهر برای مهمانان خود در نظر گرفته اند می توان به مهمانی دیگری که در طول برگزاری تورنمنت شطرنج در قصر محل عروسی گرفته خواهد شد و همچنین یک بازی کریکت اشاره کرد.

نیک جوناس و پریانکا چوپرا

در همان ابتدای مراسم هدایایی هندی در اختیار مهمانان قرار گرفته و یادداشت های برای آشنایی آنان با سبک عروسی هندی نیز در اختیار آنان قرار گرفت. هیچکدام از مهمانان اجازه آوردن تلفن هوشمند خود به این مراسم عروسی مجلل که شبی ۶۰٫۰۰۰ دلار هزینه دارد را نداشتند.

نیک جوناس و پریانکا چوپرا

جوناس و دوستانش نیز آهنگ یکی از فیلم های سال ۲۰۱۵ چوپرا با نام « Dil Dhadakne Do» را اجرا کردند و یک گروه موسیقی هندی نیز به اجرای برنامه خاص خود پرداخت. همچنین نمایشی از نحوه آشنایی و عاشق شدن این زوج نیست در حضور چوپرا و جوناس با کمک دوستانشان برگزار شد. بر اساس گفته های این دو، رابطه عاشقانه آن ها از پیام های متنی آغاز شده و جوناس آغاز کننده این رابطه بوده است. اما ملاقات حضوری این دو مدتی بعد رخ داد.

بیشتر بخوانید: آیا بعد از قانونی شدن ازدواج همجنسگرایان نوبت «چند مهری» و «چند همسری» است؟

نیک جوناس و پریانکا چوپرا

نیک در مورد اولین اظهار علاقه حضوری خود به چوپرا چنین گفته است: «نوشیدنی ام را زمین گذاشتم… روی یک زانو نشستم و در حالی که افراد زیادی در اطرافمان حضور داشتند گفتم: تو واقعی هستی. تمام زندگی من کجا بودی؟».

نیک جوناس و پریانکا چوپرا

اولین دیدار آن ها با صرف یک نوشیدنی همراه بوده و بسیار کوتاه بود اما جوناس از قبل برای یک قرار ملاقات عاشقانه دیگر در هتل کارلایل نیویورک، یک هفته پیش از مراسم Met Gala در ماه می ۲۰۱۷ برنامه ریزی کرده بود. سپس آن ها به مدت یکسال همدیگر را ندیدند تا این که در مراسم Met Gala امسال بار دیگر رابطه این دو خبرساز شد و پس از سفرشان با هم برای جشن تولد ۳۶ سالگی چوپرا به بمبئی، رابطه این دو به طور رسمی آغاز شد و اکنون پس از ماه ها به ازدواج ختم شده است. ویدیوهایی از اولین روز از مراسم عروسی این دو که سه روز ادامه دارد را در این لینک ببینید.

بیشتر بخوانید: با ۱۶ مورد از پرهزینه ترین مراسم عروسی افراد مشهور آشنا شوید

نوشته اولین تصاویر از عروسی باشکوه پریانکا چوپرا و نیک جوناس در مراسمی کاملاً هندی اولین بار در روزیاتو پدیدار شد.