تبادل نظر: دوست دارید چه عنوانی در TGA 2018 معرفی شود؟

تا زمان برگزاری همایش The Game Awards 2018 دیگر زمان زیادی باقی نمانده است؛ لیست نامزد های جوایز مراسم اعلام شده اند و بنا به گفته‌ی آقای "جف کیلی" (Geoff Keighey) امسال قرار است شاهد بیشترین تعداد رونمایی ها در تاریخ مراسم های TGA باشیم! اما سوال اینجاست؛ چه بازی هایی قرار است معرفی شوند؟!

عنوانی که شایعات زیادی مبنی بر معرفی شدنش در The Game Awards 2018 را می شنویم، بازی بعدی شرکت Rocksteady با نام Superman: World's Finest است که متاسفانه اخیرا شایعه‌ی حضورش در TGA توسط سازندگان تکذیب شد!

با این حال ممکن است یکی دیگر از ستارگان کمپانی Warner Bros در این همایش حضور داشته باشد…! بر اساس روتین یکسال در میان استودیوی NetherRealm ، در سال 2019 قاعدتا باید شاهد مورتال کامبت بعدی باشیم و اخیرا شایعه جالبی هم به این موضوع قوت بخشیده است!

از طرفی دیگر، در روز های گذشته شاهد شایعه جالبی پیرامون معرفی شدن نسخه بعدی از سری بازی های Alien با نام Alien: Blackout بودیم که با توجه به گذشت 4 سال از انتشار Alien Isolation به واقعیت پیوستن چنین شایعه ای اصلا دور از انتظار نیست.

بازی جدید استودیوی Obsidian Entertainment که توسط Take Two به نشر خواهد رسید و احتمالا انحصاری نباشد نیز جهت حضور و رونمایی در The Game Awards 2018 تایید شده است. با توجه به طراحی تصویری که آن ها در راستای تایید حضورشان در TGA به اشتراک گذاشتند، تعدادی از مردم گمانه می زنند که Obsidian احتمالا همان استودیوی مرموزی است که مدت هاست برروی نسخه بعدی از سری Bioshock مشغول به کار بوده! آیا واقعا بایوشاک بعدی در آستانه معرفی است؟!

از بررسی شایعات که بگذریم، می دانیم که طبق اعلامیه‌ی رسمی، رویداد The Game Awards 2018 حاوی معرفی بیش از 10 بازی جدید خواهد بود!

نظر شما چیست؟ دوست دارید چه بازی هایی در طی همایش The Game Awards 2018 معرفی شوند؟!