20th Century Fox نام تجاری Avatar: Pandora Rising برای یک بازی ویدئویی ثبت کرد

20th Century Fox نام تجاری Avatar: Pandora Rising برای یک بازی ویدئویی ثبت کرد

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DualShockers، شرکت 20th Century Fox که در حدود یک هفته‌ی پیش نام تجاری Alien: Blackout را که به احتمال بسیار زیاد مربوط به بازی ویدئویی جدید سری می‌باشد، ثبت کرد به تازگی نام تجاری جدیدی را هم با نام Avatar: Pandora Rising ثبت کرد که آن هم مربوط به یک بازی ویدئویی می‌شود.

اگر به یاد داشته باشید، شرکت Ubisoft و استودیوی Massive Entertainment، سازندگان عناوین The Division و South Park: The Fractured but Whole در حدود دو سال پیش، یک بازی جدید با محوریت سری فیلم پرفروش Avatar معرفی کردند که البته تریلر آن تنها یک تیزر بود و اعلام شده تا عرضه‌ی بازی مدت زمان زیادی باقی مانده است. اکنون به نظر می‌رسد که این نام تجاری Avatar: Pandora Rising مربوط به نام این بازی است؛ البته احتمال دارد که این حدس و گمان‌ها اشتباه باشند و در آینده شاهد یک چیز کاملا متفاوت باشیم.

شرکت Ubisoft در اوایل سال 2018 طی بیانیه‌ای اعلام کرده بود که انتظار می‌رود پروژه‌ی Avatar آن‌ها در سال مالی 2021 عرضه شود، با اینحال اگر Avatar: Pandora Rising نام این بازی باشد، باید انتظار داشته باشیم که به‌زودی شاهد یک تریلر و معرفی جدید و رسمی‌تر باشیم. در غیر این صورت، این احتمال وجود دارد که این نام تجاری، مربوط به یک بازی معرفی نشده یا یک عنوان موبایلی باشد.

نظر شما چیست؟ چقدر برای تجربه‌ی این بازی هیجان زده‌اید؟ آیا از طرفداران سری فیلم‌های Avatar هستید؟ لطفا نظرات و تحلیل‌های خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.