The Elder Scrolls: Blades تاخیر خورد

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Dualshockers عنوان The Elder Scrolls: Blades تاخیر خورد و انتشار آن به ابتدای سال 2019 موکول شد.
وقتی Bethesda برای اولین بار از The Elder Scrolls: Blades بازی آینده خود که برای موبایل منتشر می شود و در جهان Elder Scrolls جریان دارد، در نمایشگاه E3 تابستان گذشته رونمایی کرد، بنابر این بود که این بازی قبل از پایان سال 2018 منتشر شود. به این خاطر که بازه زمانی انتشار بازی حالا تغییر کرده این امر دیگر صادق نیست.

امروز از طریق حساب رسمی Elder Scrolls در توییتر اعلام شد که بازی The Elder Scrolls: Blades برای انتشار در اوایل سال 2019 بر روی Android و iOS برنامه ریزی شده است. با توجه به اینکه بعد از رخداد رسانه ای اصلی Apple در ماه سپتامبر(شهریور ماه) در مورد این بازی اخبار چندانی نشنیدیم، این تاخیر از اعلام یک زمان نزدیک تر برای انتشار آن محتمل تر به نظر می رسید.

با توجه به موقعیت فعلی Bethesda در مورد بازی Fallout 76 و واکنش های منفی که نسبت به آن وجود دارد، می شود تصور کرد که بیشتر طرفداران از این تاخیر ناراحت نخواهند شد. در این وضع احتمالاً برای این ناشر بهتر است که به بازی بعدی خود حتی اگر فقط یک بازی موبایل باشد پیش از انتشار کامل آن به بهترین شکل ممکن بپردازد.

اگر نمی توانید تا انتشار کامل بازی صبر کنید، هنوز برای بازی کردن The Elder Scrolls: Blades با Early Access می توانید از طریق این لینک در سایت رسمی بازی Blades ثبت نام کنید.