Rocksteady در مراسم The Game Awards حضور نخواهد داشت؛ هم‌چنین بازی جدید آن‌ها ارتباطی با Superman ندارد

Rocksteady در مراسم The Game Awards حضور نخواهد داشت؛ هم‌چنین بازی جدید آن‌ها ارتباطی با Superman ندارد

در چند ماه و مخصوصا چند روز گذشته، شایعات بسیاری پیرامون بازی جدید سازنده سه‌گانه Batman Arkham منتشرشده و طرفداران نیز امید داشتند Rocksteady در مراسم The Game Awards از بازی جدید خود رونمایی کند. بعد از عدم حضور آن‌ها در E3 و Comic-Con، بسیاری تقریبا مطمئن بودند که بازی آن‌ها در مراسم The Game Awards معرفی خواهد شد؛ اما اکنون به گفته یکی از اعضای اصلی استودیو، در هفته آینده خبری از آن‌ها نخواهد بود.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers، به تازگی بنیان‌گذار Rocksteady یعنی "سفتون هیل" در توییتر اعلام کرده علیرغم اینکه منتظر فرارسیدن The Game Awards است، آن‌ها در این مراسم از چیزی رونمایی نخواهند کرد.

"منتظر فرارسیدن #TheGameAwards هستم. ما هنوز به سختی و با تلاش بسیار در حال توسعه بازی جدید خود هستیم پس انتظار رونماییِ جدیدی از Rocksteady نداشته باشید. زمانی که بازی برای نمایش‌دادن آماده باشد، شما اولین نفراتی خواهید بود که با خبر خواهید شد. اسپویلر: عنوان جدید ما Superman نیست."

همان‌طور که می‌دانید، مدت بسیاریست که شایعه شده بازی جدید آن‌ها برمبنای شخصیت Superman خواهد بود، اگرچه، اکنون با توییت "هیل" به نظر می‌رسد که بازی جدید آن‌ها ارتباطی با این شخصیت قدیمی و محبوب DC نخواهد داشت و دیگر می‌توان بی‌خیال شایعه‌های مربوط به این شخصیت شد.

ساعاتی پیش نیز گزارشی منتشر شد که بازی جدید Rocksteady عنوانی "سرویس محور" خواهد بود و به نوعی با عناوین قبلی آن‌ها تفاوت خواهد داشت. اکنون با توجه به عدم حضور در TGA، باید منتظر انتشار اخباری از بازی در سال 2019 باشیم.

نظر شما چیست؟ لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.