InXile در حال کار بر روی ریمستر نسخه اول بازی Wasteland است

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Dsogaming، شرکت InXile Entertainment اعلام کرده که در حال حاضر بر روی بازسازی نسخه اول بازی Wasteland کار می کند. متاسفانه این تمام اطلاعاتی است که در حال حاضر در مورد این ریمستر داریم و این یعنی از اینکه inXile چه چیز هایی را بهبود خواهد داد اطلاعی نداریم. همچنین نمی دانیم که آیا ریمستر این بازی در مقایسه با ریمستر برخی عناوین کلاسیکی که Nightdive منتشر کرده، ساده تر است یا کمی بهتر از آنهاست.

اولین نسخه بازی Wasteland در سال 1988 منتشر شد و یک بازی با ژانر علمی تخیلی نقش آفرینی جهان باز بود. مکانیزم های آن بر پایه مکانیزم هایی بود که در بازی های نقش آفرینی استفاده شده بود و کارکتر ها در آن از ویژگی های متفاوتی برخوردار بودند (قدرت، هوش، شانس، سرعت، چابکی، چیره دستی و کاریزما) که به آنها این امکان را می داد که از مهارت ها و سلاح های متفاوتی استفاده کنند.

اساساً، ساختار این بازی مانند بیشتر بازی های نقش آفرینی وسترنی بود که بعد از آن منتشر شدند و یکی از اولین بازی هایی بود که جهانی پایدار داشت. علاوه بر این، در این بازی NPC ها برخی اوقات می توانستند از دستورات بازیکن سرپیچی کنند، چیزی که در بسیاری از بازی های نقش آفرینی دیده نمی شود.

همانطور که گفته شد، به غیر از این خبر که InXile در حال کار بر روی این ریمستر است در حال حاضر اطلاعاتی بیشتری در دسترس نیست اما ما شما را در جریان آخرین خبر­ها قرار خواهیم داد.