Lorne Balfe رهبری موسیقی‌های مراسم The Game Awards 2018 را برعهده خواهد داشت

Lorne Balfe رهبری موسیقی‌های مراسم The Game Awards 2018 را برعهده خواهد داشت

تقریبا یک هفته تا برگزاری مراسم بسیار بزرگ و مورد انتظار The Game Awards 2018 فاصله داریم. امسالی به دلایلی، احتمال دارد تا شاهد بهترین The Game Awards در چند سال اخیر باشیم، زیرا که قرار است تا بیشتر از 10 بازی جدید که قبلا نشان داده نشده‌اند در این رویداد معرفی شوند که یکیشان پروژه‌ی جدید استودیوی Obisidan Entertainment که به تازگی توسط شرکت Microsoft خریداری شده است و بازی جدید آن‌ها تنها برای پلتفرم‌های Xbox One و PC عرضه می‌شود؛ علاوه بر آن امسال قرار است شاهد رقابتی بسیار جذاب و هیجان انگیز میان دو شاهکار امسال یعنی God of War و Red Dead Redemption 2 باشیم. البته نباید این نکته را هم فراموش کنیم که موسیقی، نقش بسیار مهمی در ماندگار شدن این رویداد دارد و امسال هم قرار است آهنگسازی بسیار شایسته و محبوب، وظیفه‌ی رهبری و اجرای آن را داشته باشد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DualShokcers، جف کیلی (Geoff Keighley) برگزار کننده و میزبان مراسم The Game Awards به تازگی در توئیتر خود اعلام کرده است که آهنگساز شایسته‌ی بازی‌هایی همچون Call of Duty: Modern Warfare 2 و Fifa 19 و همچنین فیلم جذاب بلاک باستری Mission: Impossible — Fallout یعنی Lorne Balfe قرار است وظیفه‌ی رهبری و اجرای موسیقی‌های مراسم امسال را برعهده داشته باشد.

با توجه به استعداد بسیار بالای این هنرمند محبوب و همچنین تجربیاتی که او در زمینه‌ی ساخت موسیقی بازی‌های ویدئویی، فیلم‌ها و غیره کسب کرده است، انتظار می‌رود تا شاهد یک شب به یاد ماندنی باشیم و حسابی از تماشای The Game Awards 2018 لذت ببریم. این رویداد در تاریخ 6 دسامبر (15 آذر) برگزار خواهد شد. شما از طریق این لینک می‌توانید لیست نامزدهای جوایز امسال را مشاهده کنید. علاوه بر از طریق این لینک می‌توانید در پردیس گیم نظرات و تحلیل خود را راجع به بهترین بازی سال بیان کنید و از طریق این لینک هم به وب سایت رسمی The Game Awards مراجعه کنید و به بهترین بازی سال رای دهید.

نظر شما چیست؟ چقدر برای The Game Awards 2018 هیجان زده هستید؟ به نظرتان چه بازی‌های جدید دیگری معرفی خواهند شد؟ لطفا نظرات و تحلیل‌های خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.