Wushu Studios در رابطه با چندین پروژه مختلف با Lucid Games همکاری خواهد کرد

Wushu Studios که توسط اعضای سابق Evolution Studios تشکیل شده است چندی پیش اعلام کرد در رابطه با چندین پروژه مختلف با استودیو انگلیسی Lucid Games همکاری خواهد کرد. اولین همکاری آن‌ها در رابطه با عنوان اتومبیل‌رانی MOBA با نام Switchbalde خواهد بود که در حال حاضر به صورت دسترسی زودهنگام برای PS4 و Steam منتشر شده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers، "آلن مکدرموت"، بنیان‌گذار استودیو Wushu، در مورد این همکاری گفت:

"Lucid یک تیم درجه یک است که ما در مورد همکاری با آن‌ها در رابطه با پروژه‌های آینده خود بسیار هیجان‌زده‌ایم. فرصت‌هایی مانند کار کردن و اشتراک اطلاعات با سازندگان با استعداد و باتجربه دیگر تیم ما را به شوق می‌آورد. چالش‌های جدیدی مانند این به ما شانس بالا بردن مهارت و انعطاف‌پذیرتر کردن خلاقیت را می‌دهد که در نهایت ما را در رابطه با پروژه‌های آینده تیزبین‌تر خواهد کرد. چیزی که امیدواریم به زودی بتوانیم در مورد آن با شما صحبت کنیم. اطلاعات بیشتر در مورد همکاری ما با Lucid در هفته‌ها و ماه‌های آینده با شما به اشتراک گذاشته خواهد شد."

Wushu در سال 2017 درست پس از تعطیلی Evolution Studios تشکیل شد، استودیو‌ای که برای ساخت عناوینی مانند Driveclub و Motorstorm شناخته می‌شد. همکار جدید آن‌ها، Lucid، نیز در سال 2011، پس از بسته شدن Bizarre Creations بنیان‌گذاری شد. اعضای Lucid قبلا در استودیو Bizzare Creations بر روی Project Gotham Racing کار کرده بودند. هر دو استودیو برای ساخت عناوین مسابقه‌ای شهرت دارند اما با بازی جدید Switchblade سعی دارند با حفظ روحیه پروژه‌ها و کارهای قبلی خود وارد سایر ژانرها نیز بشوند. Lucid در مدت تشکیل خود بر روی سری Geometry Wars کار کرده است و آخرین بازی آن‌ها Geometry Wars 3: Dimensions می‌باشد.

Switchblade یک عنوان 5V5 شوتر مسابقه‌ای است که در اوایل امسال به صورت دسترسی زودهنگام برای PC و PS4 منتشر شد. Wushu Studios در حال حاضر بر روی یک IP با سبک علمی-تخیلی کار می‌کند اما به این زودی‌ها منتظر جزئیات آن نباشید.

نظر شما در این باره چیست؟