بدست آوردن یک شمش طلا در بتای Red Dead Online نزدیک به 8 ساعت طول می‌کشد

بازیکنی بررسی کرد و به نظر می‌رسد برای بدست آوردن یک شمش طلا در Red Dead Online نزدیک به 8 ساعت و 20 دقیقه زمان لازم است.

به غیر از دلار، شمش‌های طلا دومین واحد پول Red Dead Online به شمار می‌روند. شما با استفاده از آن‌ها می‌توانید تنظیمات ظاهری جذابی را باز کنید. شما در اینده از طریق پرداخت‌درون‌برنامه‌ای می‌توانید شمش طلا خریداری کنید و یک سری تنظیمات ظاهری را تغییر دهید.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از VG247، یک بازیکن در Reddit زمانی که لازم است قطعات طلا بدست آورید و سپس از 100تای آن‌ها یک شمش طلا درست کنید را محاسبه کرده است و اگر شما وقت لازم را ندارید سمت شمش طلا نروید.

در حال حاضر، فعالیت‌های آنلاینی مانند Deathmatcheها حدود 10 دقیقه وقت می‌برد و از طرف دیگر این مسابقات به شما بین 2 تا 4 قطعه طلا می‌دهد. بنابراین اگر شما هر بار بدترین جایزه را بگیرید 50 بار طول می‌کشد تا 100 قطعه طلا بدست آورید و در نهایت یک شمش طلا درست کنید.

اگر شما بخواهید بهترین موارد را داشته باشید باز هم سختی زیادی پیش رو دارید. حتی ماموریت‌های داستانی دلار زیادی به شما نمی‌دهند.

البته این فقط بتا است و Rockstar به دنبال بازخورد‌های مختلف از سوی بازیکنان است تا باگ‌ها و مشکلات مختلف را برطرف کند، حتی مشکلاتی در اقتصاد بازی. شکی نیست که بسیاری از موارد طراحی شده به زودی تغییر خواهند کرد.

نظر شما در این باره چیست؟