Obsidian Entertainment در مراسم The Game Awards 2018 از بازی جدید خود رونمایی خواهد کرد

پس از ملحق شدن Obisidan Entertainment به زیرمجموعه استودیوهای مایکروسافت، به نظر می‌‌رسد این تیم برای رونمایی پروژه جدید خود در مراسم The Game Awards 2018 که هفته آینده برگزار می‌شود مقدمات را آماده می‌کند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers، مدیر و کارگردان مراسم TGA، "جف کیلی"، در توییتر خود این خبر را اعلام کرد و همانطور که انتظار می‌رفت این عنوان در ژانر نقش آفرینی قرار دارد و توسط Private Division، ناشر Kerbal Space Program، منتشر خواهد شد. با وجود این که Obisidian در حال حاضر زیر مجموعه مایکروسافت به حساب می‌آید به نظر می‌رسد این بازی به مرحله‌ای از ساخت رسیده که مایکروسافت اجازه به اتمام رساندن و نشر آن توسط یک شرکت دیگر را داده است.

اگر شما همین الآن وارد وبسایت رسمی Obsidian شوید، با دو شمارش معکوس مختلف مواجه خواهید شد که یکی از آن‌ها زمان رونمایی و اعلامیه‌ای از سوی "Spacer's Choice" را نشان می‌دهد و دیگری پیامی از "Auntie Cleo". اگر شمارش معکوس را رد کنید با یک تصویر تبلیغاتی دیگر رو به رو خواهید شد که یک اسلحه آینده‌گرایانه است و توسط همان Spacer's Choice به فروش می‌رسد. از مشاهده تصاویر و صدایی که به گوش می‌رسد می‌توان متوجه شد با تمی نزدیک به BioShock و Fallout رو به رو هستیم.

عناوین زیادی برای مراسم هفته آینده TGA در نظر گرفته شده‌اند اما به طور حتم بازی جدید Obsidian یکی از مهم‌ترین رونمایی‌ها خواهد بود.

نظر شما در این باره چیست؟