چرا Kanye West طرح مفهومی ماشین برای مادهای GTA توئیت می‌کند؟

kanye west

به گزارش پردیس گیم و به نقل از dualshockers، چندی پیش، کینی وست اسکرین شاتی از طراحی مفهومی یک ماشین برای یکی از مادهای Grand Theft Auto توئیت کرد. مادی که در اسکرین شات آمده طرحی مفهموی از خودروی Audi RSQ است که خیلی مشابه به hover (خودروی شناور) می‌باشد. هیچ توضیحی همراه با اسکرین شات ارسال نشده، به جز لفظ "طراحی مفهومی ماشین" در قسمت جستجوی تویئتر.

تمام این‌ها چه معنایی میتواند داشته باشد؟ مشخص است که بالاخره کینی به جامعه‌ی مادسازهای GTA رو می‌اندازد تا به او کمک کنند ماشین‌هایی که واقعاً به آن‌ها احتیاج داریم بسازند. با استعداد خواننده‌ی آلبوم Ye و مادسازهای GTA، خدا می‌داند چه چیزی ممکن است اتفاق بیفتد.

خودروهای ساخت Tesla که با الکتریسیته حرکتت می‌کنند فراموش کنید، قرار است ساخته‌های کینی وستی داشته باشیم که با پرتوهای نوری فوق سبک کار می‌کنند.

ولی اگر بخواهیم نکته‌ای جدی از این موضوع برداشت کنیم، این توئیت لحظه‌ی دیگری است که نیم نگاه کینی وست به بازی‌های ویدئویی را نشان می‌دهد. اگرچه جریان مداومی از آن در کار نبوده، چندین اتفاق قابل توجه در رابطه با بازی‌های ویدئویی داشتیم که باعث شده مردم به فکر فرو روند.

اگر خاطر داشته باشید کینی در E3 2016 شرکت داشت و بازی موبایلی که درمورد بهشت رفتن مادرش بود به نمایش گذاشت. اگرچه این بازی هیچوقت منتشر نشد، باعث شد جامعه‌ی گیمرها برای مدت کوتاهی توجه‌شان را به او جلب کنند.

چیزی که احتمالاً بیشتر ارزش توجه دارد این است که کینی وست در توئیتر، عنوان Cyberpunk 2077 که توسط CD Projekt Red در دست ساخت است دنبال می‌کند. حالا، میتوانیم به گیمر بودن کینی (تا حدودی) اشاره کنیم ولی یک بازی نقش آفرینی اکشن؟ آیا کینی تمام این مدت مثل بقیه‌ی ما صبورانه منتظر بوده؟ همه‌ی این‌ها باعث می‌شود درمورد لیست 10 بازی برتر کینی کنجکاوتر شویم.

در هر صورت، مسلماً دوست داریم که وقتی با Audi RSQ شناورمان در Cyberpunk 2077 گشت و گذار می‌کنیم موزیک Stronger کینی را گوش دهیم. سوالی که اینجا باقی می‌ماند این است که کدام یک زودتر منتشر می‌شود؛ Cyberpunk 2077 یا آلبوم جدید وست با نام Yandhi؟