شایعه: Batman: Arkham Collection با حمایت از 4K به زودی منتشر خواهد شد

شرکت Warner Bros با عرضه دوباره عناوین مختلف خود غریبه نیست و همیشه با چنین کاری تجربه بازی‌های قدیمی را برای بازیکنان جدید لذت‌بخش‌تر می‌کند و از طرف دیگر با این حرکت خاطرات قدیمی را نیز برای بازیکنان قدیمی زنده می‌کند. WB چندی پیش Batman: Return To Arkham را که شامل دو بازی کلاسیک این سری می‌شد برای نسل حاضر منتشر کرد و همچنین شاهد Lego Harry Potter Collection نیز بودیم که البته برای پلتفرم Nintendo Switch عرضه شد.

و حالا به لطف فهرست بندی جدید، به نظر می‌رسد به زودی می‌توانیم تمامی عناوین اصلی Batman را دوباره با کیفیتی بهتر از همیشه تجربه کنیم. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، وبسایت TrueAchievements به این نکته اشاره می‌کند که Batman: Arkham Collection این هفته عرضه می‌شود و بهترین مزیت آن حمایت از 4K کامل می‌باشد. همچنین بازی از قابلیت‌ها و برتری کنسول Xbox One X نیز بهره خواهد برد.

ما در فهرست جدید فروشگاه رسمی Xbox شاهد نام این کالکشن بودیم که البته تاریخ عرضه 27 نوامبر(فردا) را نشان می‌دهد. از طرف دیگر به نظر می‌رسد در حال حاضر بازی از لیست حذف شده اما تصویری از آن را ثبت کردیم که در ابتدای پست آن را مشاهده می‌کنید.

در قسمت توضیحات آمده است:

"Batman: Arkham Collection شما را به ورژن‌های برتر سه‌گانه Arkham راکستدی می‌برد، این بسته شامل تمامی محتویات پس از عرضه سه بازی نیز می‌شود. ابتدا دو عنوان تحسین شده نسل قبل را با کیفیت بهتر و ریمستر شده تجربه کنید. تجربه خود را با نسخه نهایی و بمب پایانی یعنی Arkham Knight کامل کنید. در نقش بتمن قرار بگیرید و از تمامی قابلیت‌ها و گجت‌های او در راستای نجات شهر استفاده کنید و جلوی شخیصت‌های شرور را بگیرید.

به نظر می‌رسد این سه گانه کاملا بهبود پیدا کرده‌اند و به غیر از ارائه رزولوشن 4K کامل از برتری‌های دو کنسول PS4 Pro و Xbox One X نیز استفاده خواهد کرد.

این را در ذهن داشته باشید که Return To Arkham از Xbox One X حمایت می‎کرد اما از رزولوشن 4K خیر. بنابراین ورژن سه گانه برتری‌های بیشتری دارد.

نظر شما در این باره چیست؟ چه قیمتی برای این بسته مناسب خواهد بود؟