استودیوی Hi-Rez از Epic Games بابت ایجاد جریان بازی میان پلتفرمی تشکر کرد

استودیوی Hi-Rez از Epic Games بابت ایجاد جریان بازی میان پلتفرمی تشکر کرد

به گزارش پردیس گیم و به نقل از WccfTech، استودیوی Hi-Rez به تازگی در جریان رویداد HRX اعلام کرد که بازی شوتر رایگان آن‌ها، Paladins به‌زودی از قابلیت پیشرفت و بازی میان پلتفرمی (Cross Play و Cross Progression) پشتیبانی خواهد کرد. این قابلیت مخصوص پلتفرم‌های PC ،Nintendo Switch و Xbox One می‌باشد و به دلیل مخالفت شرکت Sony با این قابلیت، فعلا این طرح برای کنسول PS4 اجرا نمی‌شود.

علاوه بر بازی بتل رویال Realm Royale که هم اکنون به صورت Closed Beta بر روی کنسول Xbox One در دسترس است هم از این قابلیت پشتیبانی می‌کند. همچنین عنوان SMITE که در سبک MOBA سوم شخص می‌باشد و برای PC ،Xbox One و Nintendo Switch عرضه شده هم در سال 2019 از قابلیت‌ پیشرفت و بازی میان پلتفرمی حمایت خواهد کرد.

به همین مناسبت مدیر کل استودیوی Hi-Rez، کریس لارسون (Chris Larsson) در جریان جدیدترین مصاحبه‌ی خود با وب سایت PCGamesN از شرکت Epic Games که جریان بازی میان پلتفرمی را با عنوان Fortnite آغاز کرد، قدردانی کرد. او در اینباره گفت: "شرکت Epic Games کار قابل توجهی را انجام داد که به نفع همه است. من فکر نمی‌کنم که این توسعه دهنده این چنین کاری برای افزایش درآمد و سود خود کرده باشد. این کار می‌تواند منجر به ارائه‌ی یک تجربه‌ی بهتر برای بازیکنان شود و به نظر من، این کار در صنعت بازی‌های ویدئویی به نفع تمام طرفین خواهد بود. بدون Epic Games ما نمی‌توانستیم قابلیت بازی میان پلتفرمی را اجرا کنیم. این جریان از زمانی شروع شد که Fortnite آن را ارائه داد و همه آن را پذیرفتند.

اگر شما به مردم اجازه دهید تا به طور آزادانه از محتوای شما در پلتفرم‌های مختلف استفاده کنند و بین آن‌ها جابه جا شود، ممکن است برخی از مشتریانتان را از دست بدهید. با اینحال اما با اینکار شما ممکن است مشتریان بیشتری هم جذب کنید و رضایت طرفدارانتان را به دست آورید."

اگر شما با دقت این مطلب را مطالعه کرده باشید، حتما فهمیده‌اید که فعلا این هیچ کدام از این قابلیت‌های میان پلتفرمی در کنسول PS4 وجود ندارند. زیرا که فعلا Sony با آن مخالف است و فقط این کار به طور آزمایشی برای بازی Fortnite در دسترس قرار گرفت و فعلا گسترش نیافته است. به مین منظور لارسون در پایان گفت: "استودیوی Hi-Rez از لحاظ فنی، آمادگی پشتیبانی از هر پلتفرمی را برای ایجاد قابلیت میان پلتفرمی دارد."

نظر شما چیست؟ آیا شما نیز با گسترش این قابلیت موافقید؟ لطفا نظرات و تحلیل‌های خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.