با توجه به آگهی استخدام جدید، مایکروسافت به دنبال جذب نیرو برای توسعه Xbox بعدی است

به نظر می‌رسد تنها شرکت سونی نیست که برای تولید و توسعه کنسول نسل بعدی خود به دنبال استخدام افراد متخصص می‌باشد. در وبسایت رسمی مایکروسافت چند آگهی شغلی مختلف قرار گرفته است که به طور مستقیم به کار بر روی سخت‌افزار کنسول نسل بعدی این شرکت یعنی Xbox Scarlett اشاره می‌کنند.(یا هر نام دیگری)

به گزارش پردیس‌گیم و با توجه به آگهی شغلی مذکور، شرکت مایکروسافت به مهندس ارشد الکتریک به عنوان سازنده سخت‌افزار ذخیره‌ای Xbox نیازد دارد و در قسمت توضیحات نیاز به مهندس ارشد مکانیک مستقیما به سخت افزار نسل بعدی Xbox اشاره شده است. با توجه به توضیحات در سایت مایکروسافت در رابطه با مهندس ارشد الکتریک آمده است:

"کاندید‌های موفق یک نقش کلیدی در بحث کانال مرکزی تکنیکی خواهند داشت که البته این افراد بر روی تکنولوژی‌های ذخیره‌ای نسل بعدی و هدایت کننده در نسل حاضر و پروژه‌های طراحی آینده Xbox کار خواهند کرد."

در این میان در رابطه با مهندس ارشد مکانیک صحبت‌هایی از تجهیزات جانبی مرتبط با نسل بعدی Xbox ذکر شده است:

"تیم تجهیزات جانبی Xbox به دنبال یک مهندس ارشد مکانیک مشتاق است تا سیستم توسعه مکانیکی نسل بعدی تجهیزات جانبی را هدایت کند."

شایعات و گزارشات زیادی مبنی بر تاریخ رونمایی کنسول‌های نسل بعدی PS5 و Xbox Scarlett وجود دارد و حتی برخی منابع اطلاعات جزئی‌تری از سیستم احتمالی و خط مشی‌های شرکت‌های مایکروسافت و سونی منتشر کرده‌اند که البته صحت آن‌ها حتمی نیست. "مت پیسکاتلا"، آنالیزگر NPD، باور دارد از هر دو کنسول نسل بعدی در سال 2019 رونمایی خواهند شد. از طرف دیگر شایعات جدید نیز به این نکته اشاره دارند و طبق آن‌ها از PS5 در سال آینده رونمایی خواهد شد.

نظر شما در این باره چیست؟