بتای Red Dead Online از فردا آغاز می‌شود

بتای Red Dead Online از فردا آغاز می‌شود

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Polygon، شرکت Rockstar Games مدتی پیش اعلام کرد که بخش چند نفره‌ی عنوان تحسین شده‌ی Red Dead Redemption 2 که Red Dead Online نام دارد از فردا، 27 نوامبر (6 آذر) به صورت بتا در دسترس قرار می‌گیرد.

لازم به ذکر است که این بتا تنها برای کسانی که نسخه‌ی Ultimate Edition بازی را خریداری کرده‌اند، قابل بازی خواهد بود. البته اگر این نسخه‌ی بازی در اختیار ندارید، نگران نباشید، زیرا که در روز بعد، بتا برای کسانی که در روز اول عرضه Red Dead Redemption 2 را تجربه کرده‌اند در دسترس قرار می‌گیرد. سپس در روز 29 نوامبر (8 آذر) این بتا برای افرادی که در 3 روز اول عرضه بازی را تجربه کرده‌اند، قابل بازی می‌شود و در نهایت هم در 30 نوامبر (9 آذر)، این بخش چند نفره برای تمامی بازیکنان Red Dead Redemption 2 قابل تجربه خواهد بود.

Rockstar Games همچنین اعلام کرده که بخش چند نفره‌ی بازی، پیشرفت‌های زیادی نسبت به نسخه‌ی اول داشته است و در آن قرار است ترکیبی عالی از یک روایت داستانی و بخش‌های رقابتی و همکاری محور بازی ببینیم. شما می‌توانید جهان Red Dead Online را به صورت تکنفره اکتشاف کنید و یا که با دوستانتان در آن سفر کنید. علاوه بر آن Rockstar قول داد که این بازی در طور زمان به‌روز رسانی‌هایی دریافت خواهد کرد که به تکامل بازی می‌پردازد تا بازیکن بهترین تجربه‌ی ممکن را در آن داشته باشد.

Red Dead Online قرار است تجربه‌ای بسیار هیجان انگیز و پرمحتوا باشد که در آن حسابی غرق می‌شویم. به نظر شما آیا این بازی می‌تواند به موفقیت GTA Online دست پیدا کند؟ چقدر برای تجربه‌ی این بازی هیجان زده هستید؟ لطفا نظرات و تحلیل‌های خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.