اولین اطلاعات Alien: Blackout لو رفت

بزرگ‌ترین خبر این چند روز ثبت نام بازی Alien: Blackout از سوی 20th Century Fox بود که به طور حتم برای طرفداران سبک ترس-بقاء بسیار جذاب می‌باشد، انتظار داریم در اولین مراسم پیش رو یعنی The Game Awards 2018 تریلری از بازی نمایش داده شود.

اگرچه اطلاعات جزئی در دسترس ما قرار ندارد اما صفحه LinkedIn برخی از افرادی که در مراحل توسعه بازی نقش دارند اطلاعات جالی را به ما می‌دهند.

در حالی که ثبت نام تجاری Alien: Blackout توسط 20th Century Fox افرادی که پشت ساخت بازی هستند و استودیو سازنده را به ما نشان نمی‌دهد، احتمال می‌دهیم استودیو کالیفرنیایی Cold Iron که در سال 2015 تشکیل شد افرادی باشند که مراحل توسعه را در دست دارند چرا که به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، اوایل امسال بود این خبر را رئیس Fox و استودیو Cold Iron اعلام کرده بودند.

در آن زمان اعلام شد این استودیو بر روی بازی بعدی Alien که یک شوتر خواهد بود کار می‌کند و اطلاعات بیشتری منتشر نشد. در هر حال پس از خبر ثبت نام Aliens: Blackout تصمیم گرفتیم بررسی دقیق‌تری انجام دهیم و پروفایل LinkedIn اعضای استودیو را تجسس کنیم. اگرچه اطلاعات جزئی در مورد گیمپلی یا داستان دیده نشد.

مهم‌ترین چیزی که نظر ما را به خود جلب کرد پلتفرم‌های مقصد بازی بود که شامل PC و کنسول‌ها می‌شد، اما نه هر کنسولی، باید انتظار عرضه بازی بر روی کنسول‌های نسل بعدی را داشته باشید. "مت هایسون" کارگردان هنری در Cold Iron و همچنین "کریگ زینکیویچ"، رئیس استودیو، در توضیحات کاری پروفایل خود نوشته بودند که تیم بر روی یک "گیمپلی نسل بعدی" کار می‌کند. "شانون پوسیوسکی"، مسئول بخش تکنولوژی، نیز تایید کرده بود بر روی یک بازی برای "کنسول‌های نسل" بعدی کار می‌کند.

جذاب‌تر آن است که در قسمت توضیحات کاری زینکیویچ نوشته شده استودیو بر روی "عناوین آنلاین" تمرکز دارد. از آن‌جا که Alien: Blackout یک شوتر خواهد بود احتمال وجود بخش آنلاین و یا حتی کاملاََ آنلاین بودن آن نیز وجود دارد.

و در آخر پروفایل هایسون به این نکته اشاره می‌کند که بازی مذکور با موتورگرافیکی محبوب Epic Games یعنی Unreal Engine 4 توسعه می‌یابد.

از آن‌جا که هیچ یک از اطلاعات رسمی نیست، نباید همه چیز را باور کنیم.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.