سازندگان Crackdown 3 درباره‌ی زمان طولانی توسعه‌ی بازی صحبت می‌کنند

سازندگان Crackdown 3 درباره‌ی زمان طولانی توسعه‌ی بازی صحبت می‌کنند

عنوان Crackdown 3 از همان وقتی که در سال 2014 معرفی شد، طرفداران Xbox را هیجان زده کرد، به دلیل اینکه سطح جاه طلبی این بازی بالاست و قرار است در آن شاهد استفاده از تکنولوژی جالب فضای ابری باشیم که این امکان را فراهم می‌کند که در بخش چند نفره‌ی بازی، محیط به طور کامل قابل تخریب باشد. با اینحال اما این بازی اکنون تاخیرهای بسیار زیادی خورده و در مقطعی هم حتی شایعه شده بود که بازی کنسل شده است.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Twinfinite، وب سایت Windows Central اخیرا مصاحبه‌ای با جوزف استتن (Joseph Staten) کارگردان عنوان Crackdown 3 و جورج نئومن (Jorg Neumann) مدیر ارشد تولید این بازی انجام داده است و در آن راجع این عنوان صحبت شد.

استتن در این مصاحبه اعلام کرد که تکنولوژی‌های بازی، یکی از عواملی بوده‌اند که باعث شدند توسعه‌ی بازی تا این حد طولانی شوند. او در اینباره گفت: "هنگامی که ما کار توسعه‌ی Crackdown 3 را آغاز کردیم، می‌دانستیم که قرار است سرمایه‌ی زیادی در این راه خرج کنیم و نیاز به زمان زیادی برای دریافت یک خروجی مناسب داشتیم. این تکنولوژی‌های پیشرفته، تا حد زیادی برنامه ریزی ما را تحت تاثیر قرار دادند. ما واقعا برای ایجاد تجربه‌ای که در آن همه چیز قابل تخریب باشد، تلاش بسیاری کرده‌ایم و این بازی واقعا با هر بازی‌ای که پیش از این ساخته‌ایم، متفاوت می‌باشد."

جالب توجه است که این سطح تخریب بسیار بالا در Crackdown 3 باعث شد تا تیم توسعه استانداردهای یک بازی شوتر را بازنگری کند و آن را نو تعریف کند. استتن در اینباره نیز گفت: "یکی از چیزهایی که من همیشه در طراحی یک بازی به آن توجه می‌کنم، گیم پلی آن است. در هر بازی‌ای که نیاز به کاورگیری دارد و یا اصلا هر بازی شوتر، موقعیت و کاور شما و همچنین دشمنتان نقش مهم در گیم پلی دارد. اما اگر شما بتوانید همه چیز را منفجر کنید، چه؟ آن وقت بسیاری از اصول طراحی بازی باید مورد بازبینی قرار گیرند و از نو تعریف شوند."

علاوه بر آن ما فهمیدیم که برای ویژگی‌های تخریب پذیری بازی هم محدودیت‌های تعریف شده تا به فرم اصلی بازی لطمه‌ای وارد نشود.

همچنین تاخیرهای زیاد، موجب شدند تا تیم توسعه دهنده زمان بیشتری هم برای کمپین تکنفره‌ی بازی بگذارد تا شاهد یک داستان عمیق‌تر و مواردی برای ارتقای ویژگی‌های سندباکس بازی باشیم و تجربه‌ی بازی برای همه‌ی افراد جالب باشد.

استتن همچنین اشاره کرد که Microsoft فکر می‌کند این بازی بسیار سرگرم کننده و پتانسیل بسیار بالایی دارد و امیدوار است تا از آن نهایت لذت را ببرید.

عنوان 3 Crackdown در تاریخ 15 فوریه 2019 (26 بهمن 1397) برای پلتفرم‌های PC و Xbox One منتشر خواهد شد. نظر شما چیست؟ آیا این بازی می‌تواند موفق شود؟ لطفا نظرات و تحلیل‌های خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.