معرفی و دانلود بازی موبایل Free Fire

معرفی و دانلود بازی موبایل Free Fire

"به قلم محمدرضا عبدالله‌زاده"

بازی Free Fire یک بازی شوتر سوم شخص در سبک بقا است که توسط استدیوی بازی سازی 111 Dots Studio برای دستگاه‌های موبایل ساخته شده است.

داستان بازی

شما در این بازی نقش یک کماندو را دارید که دچار فراموشی شده و حافظه‌ی خود را از دست داده است و برای بدست آوردن دوباره حافظه خود حاضر به هر کاری حتی آدم کشی می‌باشد. شما و 49 بازیکن دیگر از هواپیما به سمت یک جزیره عجیب با چترپایین میپرید و در این زمان است که شما خودتان را در وسط یک نبرد بزرگ برسربقا می‌یابید.

هدف شما در درجه اول زنده ماندن تا جای ممکن است و هدف بعدی شما نابود کردن دشمنان خود به هر طریق.

جزیره

در واقع محل اصلی مسابقه بقا یک جزیره ی گرم و استوایی است و این جزیره دارای ویژگی‌های مختلفی است که در ادامه به هر کدام میپردازیم:

Safe Zone (منطقه امن)

یک ویژگی جالب که اگر وجود نداشت شاید این بازی بسیار خسته کننده میشد. هر چند دقیقه یک بار سپرانرژی بزرگی سراسر جزیره را در بر می‌گیرد و مدام کوچک تر می‌شود و باعث می‌شود که جزیره هم کوچکتر شود و بازیکنان را مجبور به درگیرشدن با یکدیگر میکند.

Vehicle (وسایل نقلیه)

در این بازی انواع وسایل نقلیه برای کاربران در دسترس است.

Weapon

در این جزیره انواع سلاح‌های گرم و سرد در انتظار کاربران هستند. ویژگی جالب این بازی این است که قابلیت‌های شخصی سازی متنوعی برای کاربر وجود دار

در این بازی چندین گروه اسلحه وجود دارد:

اسلحه‌های کمری از قبیل انواع کلت و هفت تیر

انواع شات گان‌ها چه قدیمی و چه مدرن

انواع سلاح‌های SMG

انواع مسلسل‌های سنگین M4A1 و AK47 و همچنین انواع تیربار

شخصیت‌ها

در بازی شخصیت‌های متعددی وجود دارند که به جز دو نفر از آن‌ها همه دارای توانایی‌های خاص خود هستند. هر چه قدر که بیشتر دوام بیاورید و بهتر بازی کنید شخصیت شما حافظه خود را بیشتر به دست می آورد و در نتیجه توانایی‌اش بیشتر می‌شود.

هر کارکتر دارای چند لباس اصلی است که درعکس بالا تعدادی از کارکترها و یک مدل از لباس‌های اصلی هرکدام از آن‌ها را میبینید.

لازم به ذکراست که با خریدن یک کاراکتر لباس آن کارکتر را بدست نمی‌آورید و لباس را باید جدا بدست آورید.

علاوه برلباس های اصلی هرکاراکتر، لباس‌های دیگری هم در دسترس کاربران قرار دارند که میتوان هم آن‌ها را خرید و هم میتوان آنها را از گردونه‌ی شانس و جعبه‌های شانس به دست آورد.

یکی از مشکلات اصلی این بازی کم بودن لباس‌ها است که بازی سعی کرده با دسترسی محدود دادن به لباس‌ها این مشکل را حل کند (تا زمان خاصی می‌توانید از لباس ها استفاده کنید) و شما به سختی میتوانید به بعضی از لباس ها دسترسی همیشگی داشته باشید که آن هم به شانس شما خیلی ربط دارد.

شرکت سازنده برای این بازی نقشه‌های بزرگی را در سر می‌پروراند که میتوان به تغییر دادن مداوم قسمت‌هایی از نقشه‌های بازی و اضافه شدن لباس ها و کارکترهای جدید اشاره کرد.

در پایان میتوان بازی Free Fire را یکی ازبهترین بازی ها درسبک سروایل – شوتینگ سوم شخص دانست. بازی ای که نیازمند استراتژی و مهارت بالا وهمچنین نیازمند کارتیمی است و میتواند شمارا ساعت ها سرگرم کند.

دانلود بازی Free Fire

در پایان دیدگاه شما در مورد بازی Free Fire چیست؟ آیا شما این بازی را تجربه کرده‌اید؟