سرورهای بازی رایگان Total War: Arena به‌زودی خاموش می‌شوند

سرورهای بازی رایگان Total War: Arena به‌زودی خاموش می‌شوند

فوریه 2019، قرار است تا ماه بسیار شلوغی برای بازی‌های ویدئویی باشد. بازی‌های متعدد و شاخصی همچون God Eater 3 ،Dead or Alive 6 ،Jump Force ،Crackdown 3 ،Anthem و Metro: Exodus در این ماه منتشر خواهند شد. با اینحال اما متاسفانه در این ماه قرار است تا بازی‌هایی هم به حیات خود پایان دهند. به گزارش پردیس گیم و به نقل از DualShokcers، در این ماه سرورهای بازی رایگان و استراتژی Total War: Arena نیز خاموش می‌شود.

این عنوان جالب توسط استودیوی Creative Assembly توسعه یافته بود و شرکت SEGA با همکاری Wargaming، توسعه دهنده و ناشر بازی‌هایی همچون World of Tanks و Pagan Online آن را برای پلتفرم PC منتشر کرده بودند. Total War: Arena ابتدا در سال 2013 معرفی شده بود، اما بتای عمومی آن در تاریخ 22 فوریه 2018 (3 اسفند 1396) در دسترس قرار گرفت. نهایتا هم کار توسعه‌ی بازی به دلیل برآورده نکردن انتظارات مدتی پیش به پایان رسید.

علاوه بر فروشگاه درون بازی هم در حال بسته شدن است و هیچ آپدیتی نیز قرار نیست تا برای بازی منتشر شود. خوشبختانه اما این پایان کار برای سری محبوب Total War نیست و استودیوی Creative Assembly هم اکنون در حال کار بر روی چندین بازی جدید از این سری می‌باشد و تجربه‌ای هم که با Arena کسب شد، در آینده باعث بهبود محتوای این استودیو می‌شود.

شرکت Wargaming برای تشکر از افرادی که Total War: Arena تجربه کرده‌اند، به آن‌ها بازی Total War: Medieval II – Definitive Edition ،بسته‌ی الحاقی Hannibal at the Gates بازی Total War: Rome II، بسته‌ی الحاقی Age of Charlemagne بازی Total War Attila و بسته‌ی الحاقی Grim and the Grave بازی Total War: Warhammer را به طور رایگان می‌دهد. این موارد تا تاریخ 22 فوریه 2019 (3 اسفند 1397) از طریق Wargaming Game Center قابل دریافت هستند. همچنین کسانی که بیش از 100 دست بازی Total War: Arena تجربه کرده باشند، یک اشتراک 30 روزه‌ی Premium رایگان برای اکانت Wargaming خود دریافت خواهند کرد.

جدیدترین نسخه‌ی در حال ساخت سری Total War عنوان Three Kingdoms می‌باشد که در تاریخ 7 مارس 2019 (16 اسفند 1397) منتشر می‌شود و وقایع آن در چین جریان دارد. نظر شما چیست؟ آیا شما هم Total War: Arena را تجربه کرده‌اید؟ لطفا تجربه‌تان را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.