مدیر اجرایی مایکروسافت: Crackdown می‌تواند به یک سری اصلی برای ما تبدیل شود

از عنوان Crackdown 3 حدود 5 سال پیش رونمایی شد و تقریبا یک دهه از انتشار نسخه قبلی می‌گذرد. سرانجام تا چند ماه دیگر طرفداران کنسول مایکروسافت بازی موردانتظار Crackdown 3 را دریافت خواهند کرد اما آیا این تمام ماجرا خواهد بود؟ آیا طرفداران این سری باید یک دهه دیگر برای نسخه بعدی صبر کنند؟ با توجه به صبحت‌های اخیر کارگردان استودیوهای مایکروسافت، "جوسف استاتن"، خیر، چنین اتفاقی رخ نمی‌دهد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GamingBolt، استاتن در گفت و گویی با Windows Central توضیح داد، یک میل بسیار زیادی وجود دارد که سری Crackdown در کنار عناوینی مانند Forza،Halo و Gears of War به یک فرنچایز اصلی و همیشگی برای مایکروسافت تبدیل شود، البته این IP نیاز دارد اعتباری درسطح بازی‌های ذکر شده به دست بیاورد.

استاتن در این باره گفت:

"این یک امید برای هر بازی‌ای است که توسط Microsoft Studios توسعه می‌یابد این یک رویا برای همه عناوینی است که ما منتشر می‌کنیم. برخی بازی‌ها چنین اعتباری را به دست می‌آورند و برخی خیر. امید ما این است تمام بازی‌هایی که منتشر می‌کنیم شانس تبدیل شدن به یک سری همیشگی و اصلی ما را داشته باشند. دیدگاه ما نسبت به این موضوع آن است که بازی مورد نظر اعتبار مورد نیاز را کسب کند. ما فکر می‌کنیم Crackdown پتانسیل بالایی دارد، این یک بازی سرگرم کننده است و امیدواریم مردم آن را دوست داشته باشند."

طرفداران نیز امیدوارند پس از 5 سال سرانجام نتیجه زحمت‌های سازنده را ببینند و با عنوانی جذاب و ارزشمند رو به رو شوند. بعید نیست این سری به یک انحصاری همیشگی پلتفرم مایکروسافت تبدیل شود و در کنار سری Halo و Gears of War خوش بدرخشد البته همانطور که ذکر شد باید اعتبار مورد نیاز را کسب کند. اعلانات اخیر در رابطه با عدم وجود پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای و لوت باکس‌ها شور و شوق بازیکنان را بیشتر هم کرده است.

Crackdown 3 در تاریخ 15 فوریه 2019 برای Windows 10 و Xbox One منتشر خواهد شد.

نظر شما در این باره چیست؟ آیا پتانسیل لازم را در Crackdown 3 می‌بینید؟