حق و حقوق Werewolf: The Apocalypse – Earthblood توسط BigBen Interactive خریداری شد

قرار بود عنوان نقش آفرینی مورد انتظار Cyanide یعنی Werewolf: The Apocalypse – Earthblood توسط ناشر Call of Cthulhu یعنی Focus Home Interactive به انتشار برسد اما BigBen Interactive در کنفرانس مطبوعاتی اخیر خود اعلام کرد که حق و حقوق بازی را خریداری کرده است و از به بعد زیرمجوعه‌ای از این ناشر به حساب می‌آید.

"آلین فالک"، رئیس BigBen Interactive در بیانیه‌ای اعلام کرد:

"ما بسیار هیجان‌زده‌ایم که اعلام کنیم در حال سرمایه‌گذاری بر روی بخش‌های مختلف و استودیوهای دیگر هستیم. این به Cyanide اجازه می‌دهد با قدرت همیشگی خود بر روی مراحل ساخت بازی تمرکز کند و از طرف دیگر باعث خواهد شد تجربه‌ای منحصر به فرد به طرفداران ارائه شود."

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GamingBolt، "شمس جورجانی"، مدیرعامل بخش توسعه تجارت Paradox Interactive و مدیر استودیو White Wolf(زیر مجموعه Paradox و صاحب سری Werewolf)، نیز یک بیانیه منتشر کرد و در مورد متناسب بودن IP نقش آفرینی با اکشن هیجان‌انگیز برای ناشری مانند BigBen توضیح داد:

"اکشن هیجان‌انگیز و خطرهای بی‌نظیر فراطبیعی Werewolf تا حد بسیار زیادی برای BigBen مناسب می‌باشد. این اتفاق(انتقال حق و حقوق بازی به یک ناشر دیگر) در بهترین زمان ممکن رخ می‌دهد چرا که ما تمرکز بر روی مدیریت و لایسنسینگ را دوباره از نو انجام دادیم. این به ما اجازه می‌دهد چیزی را که شرکای ما می‌خواهند توسعه دهند را در قالب یک تجربه خارق‌العاده برای مشتریان ارائه دهیم. بازی‌های ویدیویی همیشه ستون اصلی و کلیدی برند استراتژی White Wolf بوده است. بازی‌های ویدیویی یک قاب و رسانه قوی در زمینه به وجود آوردن دنیای تاریکی و داستان‌هایش می‌باشد. ما امیدواریم در ماه‌ها و سال‌های آینده شراکت ما قوت بیشتری بگیرد."

Werewolf: The Apocalypse – Earthblood در تاریخی نامشخص برای سه پلتفرم PS4 ،Xbox One و PC عرضه خواهد شد.

نظر شما در این باره چیست؟ آیا با تم گرگینه ارتباط برقرار می‌کنید؟