شایعه: تاریخ عرضه عناوین Death Stranding و Ghost of Tsushima در مراسم The Game Awards 2018 مشخص خواهد شد

با برگزار نشدن مراسم PSX در ماه آینده، به نظر می‌رسد شرکت محبوب Sony قدرت خود را باری دیگر در رویداد بزرگ The Game Awards در ماه دسامبر(آذر) به رخ بکشد.

بر اساس یک شایعه/گزارش جدید، Sony برای رونمایی از تاریخ عرضه 3 عنوان Death Stranding،Dreams و Ghost of Tsushima آماده می‌شود، به احتمال زیاد در کنار تریلرهای جذاب جدید از این بازی‌های محبوب شاهد تاریخ عرضه رسمی نیز خواهیم بود.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، این شایعه از طریق وبسایت برزیلی Combo Infinito در فضای مجازی پخش شد که ادعا می‌کند شعبه برزیل سونی از طریق یک ایمیل این اطلاعات را با آن‌ها به اشتراک گذاشته است.

به غیر از تاریخ عرضه رسمی، برای هر سه بازی تریلری آماده شده و مثل همیشه نمایش‌های شگفت‌ انگیزی از این عناوین ذکر شده برای مراسم TGA در نظر گرفته شده است.

البته نمی‌توان چنین شایعه‌ای را حتمی دانست و پایه‌های آن چندان قوی نیست. بله به احتمال زیاد Sony در TGA 2018 حضور دارد و چند رونمایی بزرگ را با خود به همراه خواهد داشت اما اعلام تاریخ انتشار هر دو بازی مورد انتظار و بزرگ خود را در یک مراسم اعلام خواهد کرد؟ من اینطور فکر نمی‌کنم.

البته این احتمال وجود دارد که تاریخ انتشار یکی از بازی‌های ذکر شده مشخص شود و در کنار آن شاهد زمان دقیق عرضه بازی Dream نیز باشیم.

البته از میان دو بازی Death Stranding و Ghost of Tsushima، احتمال حضور عنوان اول(شاید به همراه تاریخ دقیق عرضه) محتمل‌تر باشد چرا که قبلا نیز در این مراسم شاهد آن بوده‌‎ایم و از طرف دیگر کوجیما نیز به حضور در مراسم اشاراتی کرده است. در هر صورت Sony با لغو مراسم PSX و کنفرانس E3 2019 به TGA 2018 و اعلام اخباری جذاب نیاز دارد.

مثل همیشه نباید شایعات را کاملا جدی بگیریم چرا که هیچ خبری از سوی Sony و سازندگان عناوین ذکر شده نشنیده‌ایم. از طرف دیگر Combo Infinito سابقه لیک و انتشار اطلاعات صحیح ندارد.

مراسم The Game Awards 2018 در تاریخ 6 دسامبر(16 آذر) برگزار خواهد شد.