هکر PS4 بخاطر بی احترامی به او ارتباط بازیکنان با PSN را قطع می‌کند

به نظر می‌رسد یک هکر نوجوان بر روی شبکه PSN وجود دارد که در پی بی احترامی دیگران به او ارتباط بازیکنان را از PSN قطع می‌کند. در حقیقت به دنیای خارق‌العاده گیمینگ در 2018 خوش آمدید!

یک نوجوان با نام‌کاربری "SpangeBaab" بر روی PSN یک قابلیت جادوگری عجیب و غریب دارد که با استفاده از آن قابلیت هر وقت و از هر کس که بخواهد دسترسی به PSN می‌گیرد.

کاربری با نام DowntownReaper با استفاده از Reddit برخورد تصادفی خود با این هکر را به اشتراک گذاشت. او در پست خود توضیح داد که هکر به پارتی او و دوستش ملحق شد و سپس صداهای عجیب و غریبی از سمت این هکر به گوش آن‌ها رسید و به همین دلیل آن‌ها هکر را به سرعت از پارتی کیک کردند. پس از این هکر بارها تلاش کرد که وارد پارتی آن‌ها شود و بارها کیک شد. پس از این اتفاق هکر مذکور ارتباط اعضای پارتی را برای همیشه از PSN قطع کرد.

به گزارش پردیس‌گیم و با توجه به اعلانات کاربر Reddit، دیگر هیچ یک از دوستانش نتوانستند به شبکه PSN متصل شوند و هنوز هم این مشکل شامل حال آن‌ها می‌شود.

تصویر بالا پروفایل هکر را نشان می‌دهد که در قسمت توضیحات آمده است: بی‌احترامی مساوی است با قطع اتصال.

اگر می‌خواهید بدانید شخص هکر چگونه این کار را انجام داده ، جواب ساده است، چت صدایی یک ارتباط همتا-به-همتا می‌باشد بدان معنا که تنها چیزی که شخص هکر نیاز دارد بررسی بسته‌های داده انتقالی از شبکه قربانی است تا موقعیت IP او را متوجه شود و سپس او اجازه قطع اتصال قربانی از شبکه PSN را خواهد داشت.

او برای انجام عملیات قطع اتصال به صورت دستی یک اتصال شبکه‌ای جدید با IP جدید تشکیل می‌دهد و عملیات جایگزینی را شروع می‌کند.

متاسفانه همانطور که می‌دانید چنین حملات DDOS‍ی بر روی PS4 و سایر سیستم‌های گیمینگ چندان غیرمعمول نیستند. در نسل جدید نیز شاهد حملات هکرها به سیستم‌های هر دو شرکت سونی و مایکروسافت هستیم، چنین اتفاقات بیش از حد رایج هستند. از طرف دیگر حل چنین مشکل‌های نیز به سرعت رخ نخواهد داد چرا که حل این مشکل از طریق سرورهای هاست رخ می‌دهد و هزینه‌ زیادی نیز خواهد داشت.

یادتان باشد کاربری که تصویرش را بالا می‌بینید بلاک کنید.

نظر شما در این باره چیست؟