کیفیت بصری Cyberpunk 2077 در سطح Red Dead Redemption 2 خواهد بود؛ بازی می‌تواند فروش بسیار بالایی داشته باشد

در حالی که ما منتظریم شرکت CD Projekt Red تریلر یا اطلاعات جزئی‌تری از عنوان Cyberpunk 2077 منتشر کند و تاریخ دقیق عرضه بازی نیز مشخص شود، این شرکت در مورد کیفیت بصری این عنوان بسیار مطمئن است و آن را در رده بهترین‌های صنعت بازی‌های ویدیویی قرار می‌دهد.

بازی با این هدف توسعه می‌یابد که تجربه بسیار عظیم‌تری نسبت به The Witcher 3: Wild Hunt که سه سال پیش منتشر شد ارائه دهد. البته از آن جا که The Witcher 3 بازی بزرگ و پر جزئیاتی بود شاهد باگ‌ها و مشکلات فنی زیادی در آن بودیم اما پس از به روز رسانی‌های مختلف به تجربه روان و لذت بخشی بدل گشت.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، شرکت CD Projekt RED در گفت و گویی با خانه کارگزاری Vestor DM توضیح داد که آن‎‌ها در تلاش هستند کیفیت گرافیکی و بصری بازی را به استانداردها و حتی فراتر از آن ببرند و این نیازمند وقت و زمان زیادی می‌باشد. در حقیقت آن‌ها در صدد هستند در زمینه پولیش و کیفیت بصری بازی خود را به سطح تولیدی و کیفیت عنوان جذاب Rockstar یعنی Red Dead Redemption 2 برسانند، اگرچه Cyberpunk 2077 فضا و محیطی کاملا متفاوت دارد.

اما سوال اصلی این است که شرکت CDPR تا چه میزان بر روی پروسه طراحی و کیفیت گرافیکی وسواس به خرج می‌دهد. اگرچه بسیاری از طرفداران معتقد هستند بازی در سال 2019 منتشر خواهد اما ممکن است تیم سازنده به وقت بیشتری نیاز داشته باشد تا بازی بدون باگ و پولیش شده‌ای ارائه شود. The Witcher 3 به یکی از پر فروش‌ترین عناوین این نسل تبدیل شد اما به نظر می‌رسد CD Projekt Red می‌خواهد به بهترین شکل ممکن این نسل را به پایان برساند.

در گزارشی دیگر شرکت اعلام کرده است انتظارات از فروش بسیار بالا می‌باشد و باید رکورد شکن باشد.(حدود 19 میلیون نسخه در سه ماهه اول عرضه)

نظر شما در این مرود چیست؟ آیا Cyberpunk 2077 طبق انتظارات عمل خواهد کرد؟