پارکِ بازی در خانه بزرگ «برد پیت»؛ آقای جذاب هالیوود در تلاش برای ماندن در کنار فرزندان

برد پیت، ستاره سرشناس هالیوود، در حیاط پشتی عمارت مجلل خود یک پارک تفریحی ساخته و به نظر می رسد که رفته رفته بار دیگر اطمینان و علاقه فرزندانش را به خود جلب کرده است. جدایی دردسرساز و پرحاشیه از همسر سابقش، آنجلینا جولی، باعث شد که پیت، ۵۴ ساله توسط فعالان بخش خدمات مربوط به کودکان به دلیل ادعای کتک خوردن مدوکس از او (ادعایی که آنجلینا جولی مطرح کرد و در ابتدا توانست قاضی پرونده جدایی خود از پیت را در مورد این اتفاق متقاعد سازد) مورد بازجویی قرار گیرد. البته پیت بعدها از این اتهام تبرئه شد اما پیت تنها اجازه چند ساعت دیدار در هفته را با فرزندان خود آن هم در حضور دیگران (از جمله مادرشان) داشت.

اما این روزها به نظر می رسد که پیت توانسته بار دیگر فرزندانش را به سمت خود متمایل ساخته و یک زمین بازی بزرگ در محوطه پشتی عمارت بزرگ خود در لوس فلیز ساخته که تنها نیم مایل از خانه تازه خریداری شده و ۲۵ میلیون دلاری آنجلینا جولی دارد. در حالی که خانه جدید جولی دارای ۶ اتاق خواب و ۱۰ سرویس بهداشتی است و قبلاً به سیسیل بی دمیل، کارگردان فقید و مشهور هالیوود تعلق داشته، این خانه برد پیت است که دل ۶ فرزند- مدوکس، ۱۷؛ پکس، ۱۴؛ زهرا، ۱۳؛ شیلو، ۱۲ و دوقلوهای ویوین و ناکس که ۱۰ سال داشته و تنها فرزندان ژنتیکی این زوج سابق هستند- را برده است.

طلاق برد پیت و آنجلینا جولی

او در باغچه خانه بزرگ خود یک سرسره آبی بسیار بزرگ، یک قلعه بادی، تعدادی تاب و یک خانه درختی ساخته است که در میان درختان مخفی شده و روی عمارت احاطه دارد. خانه برد پیت در مقایسه با خانه جدید آنجلینا جولی بسیار متفاوت است که ظاهراً خالی از هر گونه فضای بازی و سرگرمی برای بچه هاست.

طلاق برد پیت و آنجلینا جولی

برای اولین بار در دو سال گذشته، استخر خانه پیت اکنون از آب پر شده و در اطراف آن نیز وسایل بازی بسیاری نصب شده که نشان می دهد فرزندان پیت از وقت بیشتری که در کنار پدرشان می گذرانند نهایت لذت را می برند. این شرایط با روزگار سختی که پیت در سال ۲۰۱۶ داشت بسیار متفاوت است، زمانی که وی در خانه تنها بود و اجازه ملاقات با فرزندانش را نداشت، شرایطی که چنان وی را درمانده کرده بود که حتی حوصله پر کردن استخر خانه از آب را نداشت.

بیشتر بخوانید: طلاقی طولانی تر از مدت ازدواج برای برد پیت و آنجلینا جولی با ۵ میلیون دلار هزینه

طلاق برد پیت و آنجلینا جولی

زمین اسکیت بزرگ و جدید خانه پیت، که مانند یک مار به دور خانه پیچیده است نیز ظاهراً به یکی از فضاهای محبوب بچه ها تبدیل شده و دیده شده که پیت از تماشای اسکیت سواری بچه هایش لذت می برده است. در عکس هایی که به طور اختصاصی توسط دیلی میل منتشر شده، پیت را می بینیم که روی صندلی نشسته و اسکیت سواری فرزندانش را نگاه می کند. پیت عمارت اولیه را در سال ۱۹۹۴ به قیمت ۱٫۷ میلیون دلار خریداری کرد و از آن زمان به بعد به خرید املاک اطراف آن ادامه داده است و با خرید ۴ عمارت کناری در طی ۱۴ سال اخیر، خانه خود را به یک مجتمع مسکونی بسیار بزرگ تبدیل کرده است.

طلاق برد پیت و آنجلینا جولی

برد پیت و آنجلینا جولی در روز چهارم دسامبر (ماه آینده) بار دیگر برای بدست آوردن حضانت فرزندانشان در دادگاه حاضر خواهند شد. گفته می شد که این دو در اواخر تابستان امسال به یک توافق موقتی بر سر حضانت فرزندانشان رسیده اند. اما ظاهراً مذاکرات بین این دو از طریق وکلایشان، با شکست مواجه شده و ماه آینده از قاضی خواهند خواست که رأی نهایی خود در مورد حق حضانت ۶ بچه و البته املاک مشترکشان را صادر کند زیرا اخیراً فاش شده که این دو پیش از ازدواج هیچ گونه توافقی در مورد املاک شخصی شان نداشته و بدین ترتیب باید قاضی در مورد نحوه تقسیم املاک و دارایی های آن ها تصمیم گیری کند. این درگیری ها در حالی است که آنجلینا جولی خواهان بدست آوردن حق حضانت کامل و جداگانه بچه ها شده اما پیت می خواهد حق حضانت به صورت مشترک و عادلانه بین او و همسر سابقش تقسیم شود.

طلاق برد پیت و آنجلینا جولی

این دو بازیگر سرشناس، در سال ۲۰۰۵ هنگام بازی در فیلم «آقا و خانم اسمیت» (Mr. & Mrs. Smith) به یکدیگر علاقمند شده و بعد از سال ها زندگی مشترک در نهایت در ۲۳ آگوست ۲۰۱۴ در یک مراسم خصوصی در فرانسه با هم ازدواج کردند اما تنها دو سال بعد، در سپتامبر ۲۰۱۶ خبر جدایی آن ها دنیای هالیوود را شوکه کرد. در حال حاضر آنجلینا جولی ۴۳ ساله در کره جنوبی به سر برده و پسر خوانده اش مدوکس را برای دیدن دانشگاهی در سئول برده و عکس هایی از او در حال غذا خوردن با پکس در رسانه های اجتماعی منتشر شده است. پیت نیز اکنون در لس آنجلس به سر برده و مشغول بازی در فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» (Once Upon A Time In Hollywood)، اثر مورد انتظار و پر ستاره جدید کوئنتین تارانتینو است.

طلاق برد پیت و آنجلینا جولی

بیشتر بخوانید: با ۶ فرزند آنجلینا جولی و برد پیت آشنا شوید

جولی اولین بار در مصاحبه ای با مجله ونیتی فر در سال ۲۰۱۷ در مورد جدایی از پیت و دلیل آن صحبت کرد. او فاش کرد که رابطه او و پیت شرایط دشوار و نامناسبی وجود داشته و بدترین دوران زندگی او بوده که دیگر برای او قابل تحمل نبوده است. وی ادعا کرد که در دوران زندگی مشترک با پیت سعی کرده یک مادر خانه دار خوب بوده و حتی وظیفه آشپزی و تمیز کردن خانه را نیز خود بر عهده می گرفته است. وی ادعا کرد که در سپتامبر ۲۰۱۶ در هنگام مسافرت با جت خصوصی خانواده از نیس فرانسه به سمت لس آنجلس بین پیت و مدوکس مجادله و درگیری لفظی صورت می گیرد که بعد از این درگیری و رفتن به خانه، جولی او را از خانه بیرون می اندازد که البته پیت بعدها از اتهامات وارده مبنی بر بدرفتاری با مدوکس تبرئه شد.

طلاق برد پیت و آنجلینا جولی

برد پیت در مصاحبه ای صادقانه که در سال ۲۰۱۷ با یک مجله انجام داد جدایی خود از جولی را به مرگ تشبیه کرده و گفت که مصرف مشروبات الکلی سهم زیادی در نابودی زندگی مشترک او با جولی داشته است. اگر چه وی تصدیق کرده که در دوران زندگی مشترک با جولی یک معتاد به الکل قهار بوده اما اکنون دیگر دست از مصرف مشروبات الکلی کشیده و تلاش هایی برای حل و فصل درگیری بین او و همسرش در خارج از دادگاه داشته که البته ناموفق بوده است.

طلاق برد پیت و آنجلینا جولی

پیت می گوید که حضور فرزندانشان در دادگاه می تواند یک ضربه روحی طولانی مدت به آن ها وارد کند اما جولی همچنان به خواسته خود مبنی بر بدست آوردن حضانت مطلق و کامل فرزندانشان اصرار دارد.

بیشتر بخوانید: با تمامی روابط عاشقانه برد پیت قبل از ازدواج با آنجلینا جولی آشنا شوید

نوشته پارکِ بازی در خانه بزرگ «برد پیت»؛ آقای جذاب هالیوود در تلاش برای ماندن در کنار فرزندان اولین بار در روزیاتو پدیدار شد.