سازنده‌ی خلاق عنوان Sunset Overdrive، درو موری، به تیم توسعه مایکروسافت پیوست

Sunset overdrive

عناوینی از جمله Ratchet & Clank ، Resistance و Sunset Overdrive تعدادی از بازی‌های تحسین شده‌ای محسوب می‌شوند که "درو موری"(Drew Murray) از اجزای اصلی توسعه‌ی آن‌ها به شمار می‌رود. موری به عنوان یکی از سازندگان در پشت صحنه‌ی Sunset Overdrive فعالیت داشته و می‌داند چگونه تجربه‌ها‌ی خنده‌دار و جدی را برای شما خلق کند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از windowscentral، روز گذشته، موری در صفحه‌ی توییتر خود اعلام کرد که کار جدید خود را در The Initiative آغاز می‌کند. The Initiative استودیوی تحت پوشش مایکروسافت می‌باشد که این کمپانی امیدوار است بتواند بازی‌هایی انحصاری در حد God Of War را برای کنسول Xbox One و ویندوز10 تولید کند. هنوز نقش این سازنده مشخص نیست، اما تیم حال حاضر این عنوان نشان از حضور تعدادی از بهترین توسعه دهندگان در این صنعت می‌دهد.

صرف‌نظر از این موضوع که شرکت مایکروسافت با وجود Xbox One X قدرتمندترین کنسول در بازار را در اختیار دارد، همچنان فقدان عناوین قانع‌کننده و رضایت‌بخش در مقایسه با Sony و Nintendo حس می‌شود. خوشبختانه The Initiative و استودیو‌های مشابه آن همچون Ninja Theory و Obsidian Entertainment این فضای خالی را برای ما پر خواهند کرد.

Sunset Overdrive رسما در سال 2014 منتشر شد و توانسته‌است نقد‌های درخشانی را کسب کند. بسیاری از رسانه‌ها از آن با عنوان بهترین بازی آن سال برای کنسول Xbox One یاد کردند. در شرح این بازی آمده:

"سال 2027 و شهر Sunset City تحت محاصره‌ است. یک نوشیدنی انرژی‌زای سمی اکثر افراد را به جهش یافته‌های زهرآگین تبدیل کرده است. برای غالب مردم این به منزله‌ی پایان جهان است، اما برای شما به مانند یک رویای تحقق یافته‌است. رییس قدیمی‌تان مرده و دیگر شغل خسته کننده‌ای برای شما وجود ندارد. دنیای open-world را با بهره‌گیری از اعمالی چون grind کردن، پریدن و بالا رفتن از روی دیوار در امتداد شهر، در حالی‌که از یک انبار مهمات ویرانگر و غیرمتعارف استفاده می‌کنید، به زمین بازی تاکتیکی خود مبدل سازید. "

نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.