جزییات بیشتر در رابطه با اپراتورهای جدید بازی Rainbow Six Siege: Wind Bastion

Rainbow Six Siege

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از gamespot، تمامی شخصیت‌های جدید بازی Rainbow Six Siege در مرحله‌ی نهایی لیگ حرفه‌ای های این عنوان نمایش داده شدند. شخصیت‌ها، با نام‌های Nomad و Kaid ، از گروه ضربتی و ژاندارمری پادشاهی مراکش می‌آیند و نقشه‌ی جدید بازی، قلعه (Fortress) ، نیز در کشور مراکش قرار داده ‌شده‌ است.

Kaid

Kaid که یک مدافع است مجهز به سه چنگال الکتریکی با قابلیت کار‌گذاری (deploy) می‌باشد و هر شیء فلزی را که در شعاع نزدیک خود قرار داشته باشد الکتریکی می‌کند. این بدان معناست که اگر در نقطه‌ی صحیح قرار بگیرد، یک چنگال می‌تواند می‌تواند چندین نیروی پشتیبانی، سپرها و سیم‌های تیغی شکل را دچار شوک الکتریکی کند.

Nomad

Nomad در عین حال یک مهاجم است. اسلحه‌های اصلی این شخصیت همراه با وسیله‌ای که مین‌های درهم کوبنده‌ی بادی پرتاب می‌کند ارایه می‌شود. وقتی حریف نزدیک می‌شود، مین‌ها همه دشمنان را منفجر و باعث می‌شود روی زمین پرت شوند. بازیکنان رقیب قادر به استفاده اسلحه‌های خود برای مدت کوتاهی نخواهند بود، و باید دوباره روی پای خود بایستند. این مین‌ها هم می توانند به عنوان ابزار دفاعی جهت محافظت از اطراف و جناحین خود و هم ابزار یورشی برای به عقب راندن دشمن به کار روند.

عملیات Wind Bastion شامل دو اپراتور جدید و یک نقشه‌‌ی تازه برای زمین بازی می‌شود، گرچه کمپانی Ubisoft تاکنون تاریخ انتشار محتویات قابل دانلود بازی (DLC) را اعلام نکرده‌ است. با این وجود، بازی پایه برای کنسول‌های PS4 ، Xbox One و PC در حال حاضر برای آخر هفته، رایگان می‌باشد.

نظر شما چیست؟ آیا تغییرات اضافه شده جذابیت این بازی را دوچندان خواهد کرد؟