فروش عنوان Fallout 76 در زمان عرضه از عنوان Fallout 4 کمتر بوده است

fallout 76

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از سایت Wccftech، عنوان Fallout 76 شروع بسیار پرصلابتی داشته است. جدیدترین عنوان از سری Fallout هفتۀ پیش بر روی پلتفرم‌های PS4 ،Xbox One و PC با کوله‌باری سرشار از مشکلات فنی عرضه شد. اگر چه بسیاری از این مشکلات به زودی از طریق انتشار بروزرسانی‌ها برطرف می‌شوند، اما به نظر می‌رسد که بازیکن‌ها هنوز نمی‌خواهند از شرکت Bethesda به خاطر عرضۀ بازی در چنین وضعیتی بگذرند.

آخرین اطلاعات منتشر شده از جدول فروش هفتگی بریتانیا حاکی از آن است که با این وجود که عنوان Fallout 76 از نظر فروش کلی در هر سه پلتفرم در جایگاه سوم جدول قرار دارد، اما این عنوان در زمان عرضۀ خود، بسیار کمتر از عنوان Fallout 4 در هنگام عرضه‌اش فروخته است. این عنوان آنلاین در زمان عرضه 82.4 درصد کمتر از عنوان Fallout 4 فروخته است. البته این آمار تنها مبنی بر فروش نسخه‌های فیزیکی در خرده‌فروشی‌ها در نظر گرفته شده است، ولی بعید به نظر می‌رسد که حتی با حساب کردن فروش دیجیتالی، تفاوتی در میزان اختلاف فروش دو عنوان ایجاد شود.

عنوان Fallout 76 هم‌اکنون برای پلتفرم‌های Xbox One ،PS4 و PC در دسترس است. برای مشاهدۀ نقدها و نمرات آن به این صفحه مراجعه کنید.