یوتیوب بخش فیلم های رایگان را به سرویس خود اضافه کرد !

بخش فیلم های رایگان یوتیوب راه اندازی شد! یوتیوب به تازگی شروع به انتشار فیلم های محبوب بصورت رایگان کرده است. در حالی که فیلم های موجود در این بخش خیلی زیاد نیستند اما از میان آنها می توان به عنوان های مشهوری نظیر The Terminator ،Legally Blonde و سری Rocky اشاره کرد.

بنا به گزارش AdAge این بخش از اوایل ماه اکتبر 2018 با نام “Free to watch category “کار خود را آغاز کرده است. البته نمایش این فیلم ها همراه با تبلیغات پاپ آپ خواهد بود تا یوتوب بتواند درآمد مناسبی از این راه بدست آورد.

Rohit Dhawan مدیر تولید یوتوب در مصاحبه خود با AdAge گفت » ما فرصتی مناسبی را برای بینندگان و تبلیغ دهندگان دیدم، و با خود گفتیم شاید راهی برای اسپانسر شدن تبلیغ دهندگان برای نمایش فیلم ها یا شو های اختصاصی پیدا کنیم! و سرانجام این اتفاق رخ داد و این بخش راه اندازی شد و در ادامه گشترش پیدا خواهد کرد. در ابتدا این بخش محدود به 100 فیلم است.

این اقدام درست کمی بعد از معرفی بخش فیلم های رایگان سرویس Roku معرفی شد. همچنین پلتفرم های دیگری نظیر VUDU و Tubi نیز قبل از یوتوب بخش فیلم های رایگان خود را راه اندازی کرده بودند.

شتاب یوتوب برای راه اندازی این بخش منطقی به نظر می رسد چراکه با توجه به تلویزیون های هوشمند بخش بیشتری از مردم به سمت سرویس یوتیوب روانه خواهند شد و پخش فیلم های رایگان می تواند مخاطبان جدید و بسیار زیادی را وارد شبکه تبلیغاتی این سرویس کند.

در ادامه بخوانید »

بهترین فیلم های ترسناک ۲۰۱۸ که باید حتما آنها را ببینید ! بخش اول

بهترین سریال های ۲۰۱۸ که حتما باید آن ها را ببینید !

بهترین انیمه های پاییز ۲۰۱۸ که باید آنها را حتما تماشا کنید !

نوشته یوتیوب بخش فیلم های رایگان را به سرویس خود اضافه کرد ! اولین بار در وارونه پدیدار شد.