عنوان محبوب و رایگان Warframe این هفته به کنسول نینتندو سویچ می‌آید + جزئیات

warframe

استدیو Digital Extremes تأیید کرد که عنوان Warframe این هفته و در تاریخ سه شنبه 29 آبان‌ماه برای کنسول نینتندو سویچ عرضه می‌شود. از این پورت در جریان مراسم TennoCon رونمایی شد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از سایت Wccftech، این بازی در کنسول سویچ از کنترل حرکتی و چت صوتی داخلی پشتیبانی خواهد کرد. این عنوان همچون برای سایر پلتفرم‌ها، برای کنسول سویچ رایگان خواهد بود. در ادامه، جزئیات هنگام عرضه عنوان Warframe را مطالعه کنید.

رایگان: عنوان Warframe برای کنسول نینتندو سویچ رایگان است و به صورت دیجیتالی دانلود می‌شود.

گیم‌پلی مشارکتی 4 نفره: عنوان Warframe در زمان عرضه بر روی کنسول نینتندو سویچ از بازی مشارکتی 1 تا 4 نفره پشتیبانی خواهد کرد.

محتوای زمان عرضه: عنوان Warframe برای اولین‌بار در اسفندماه سال 1391 بر روی پلتفرم PC عرضه شد. آن هنگام که این عنوان در تاریخ 29 آبان برای سویچ منتشر شود، بازی شامل 5 سال محتوا شامل 23 بروزرسانی بزرگ، 3 ماجراجویی با کات‌سین‌های سینمایی، یک بروزرسانی مربوط به جهانِ باز بازی و 36 Warframe خواهد بود.

تمامی محتویات بازی تا بروزرسانی Mask of the Revenant – شامل بروزرسانی‌ها، اسلحه، Warframeها، آیتم‌ها و تجهیزات – همگی در زمان عرضه برای کنسول سویچ در دسترس هستند. برنامۀ فعلی Prime Access که به بازیکن‌ها امکان دسترسی به Mag Prime ،Mesa Prime و Chroma Prime را می‌دهد، در زمان عرضۀ بازی با سایر برنامه‌های Prime اجرا شده سایر پلتفرم‌ها هم‌زمان خواهد بود.

محتوای پس از عرضۀ بازی: Warframe عنوان سرویس‌محوری است که به صورت پیوسته و منظم بروزرسانی دریافت می‌کند. بستۀ الحاقی جهان‌باز Fortuna بزودی برای کنسول سویچ عرضه می‌شود. 37مین Garuda ،Warframe، همزمان با بستۀ الحاقی Fortuna منتشر می‌شود. در طول سال 2019 (تاریخ دقیق در آینده اعلام می‌شود)، نسخۀ سویچ بازی از لحاظ دریافت محتوا با دیگر نسخه‌های دیگر پلتفرم‌ها فرقی نخواهد داشت.

کنترلرها و کنترل حرکتی: عنوان Warframe در زمان عرضه از کنترل حرکتی و کنترلر Nintendo Switch Pro Controller پشتیبانی خواهد کرد. شما می‌توانید کنترلرهای چپ و راست Joy-Con را 1) متصل به کنسول سویچ، 2) متصل به گیرۀ‌ Nintendo Switch Grip یا 3) جدا شده استفاده کنید، یا کنترلر Nintendo Switch Pro Controller را بکار ببرید. بازیکن‌ها می‌توانند میزان حساسیت کنترلرها را بر حسب نیاز خود در منوی بازی تنظیم کنند.

کنترل حرکتی: قابلیت کنترل حرکتی در زمان عرضه در دسترس است. تمامی کنترل‌ها از قبیل معدن‌کاری، تیراندازی، ماهیگیری و غیره با کنترل حرکتی هماهنگ خواهند بود.

چت: عنوان Warframe از چت صوتی داخلی پشتیبانی ‌می‌کند و برای استفاده از آن نیازی به اپلیکیشن Nintendo Switch Online App نیست.

کراس-پلی: استدیو Digital Extremes عاشق ایدۀ کراس-پلی است، اما در حال حاضر Warframe از این قابلیت پشتیبانی نمی‌کند.

انتقال حساب کاربری: درست همانند حساب‌های کاربری کنسول PS4 و Xbox One، استدیو Digital Extremes به بازیکن‌ها این اجازه را می‌دهد تا حساب کاربری خود را از PC به سویچ انتقال دهند. این انتقال از زمان عرضۀ بازی و برای مدت محدودی (تاریخ دقیق در آینده اعلام می‌شود) ممکن است. جهت دریافت اطلاعات بیشتر در این مورد به این صفحه مراجعه کنید.

فضای ذخیره‌سازی مورد نیاز: به عنوان یک بازی سرویس‌محور با 5 سال محتوای عرضه شده، بازیکن‌ها می‌توانند Warframe را مستقیماً در سیستم خود دانلود کنند. جهت نصب بازی، ما کارت SD با حداقل حجم 32 و 64 گیگابایت را پیشنهاد می‌کنیم، چرا که ما برای عرضۀ محتوای بیشتر در آینده برنامه داریم.

همیشه آنلاین: Warframe یک عنوان تمام آنلاین است؛ به این معنا که برای بازی کردن آن همیشه به اتصال اینترنت نیاز دارید.