Playground: عنوان نقش آفرینی ما روی قرار داد با مایکروسافت تأثیر داشت؛ به دنبال موفقیت در ژانر دیگری هستیم

Playground Games

درست پیش از E3 2018، شایعه‌ای پخش شد که Playground Games به مالکیت مایکروسافت در آمده. وقتی فیل اسپنسر اعلام کرد Playground به همراه Ninja Theory، Compulsion Games و Undead Labs خریداری شده‌اند، مشخص شد این ماجرا درست بوده.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از wccftech، طی مصاحبه‌ای با مجله EDGE (کریسمس 2018، شماره 326)، چند نفر از مدیران Playground توضیح دادند پروژه‌ی نقش آفرینی جهان بازی که توسط دومین تیمشان درحال توسعه است صد درصد روی تصمیم مایکروسافت و همینطور خودشان برای پیش بردن این قرارداد تأثیر گذاشته.

"رالف فولتن" (مدیر ارشد)؛ مسلماً روی تصمیم ما و همینطور تصمیم Xbox اثر گذاشت که این قدم را همراه با هم برداریم. آنجا، مقدار محتوایی که میخواهیم به به خانواده مایکروسافت بیاوریم عاملی حیاتی بود.

"گوین ریبرن" (مدیر استودیو)؛ احساس کردیم در سبک ریسینگ به موفقیت دست یافته‌ایم و میخواستیم آن را ادامه دهیم – ما عاشق این ژانر هستیم. ولی حس کردیم که میخواستیم نقطه عطفی برای استودیو ایجاد کنیم، باید در ژانرهای دیگری نیز به دنبال موفقیت باشیم. دوباره می‌گویم، با عقل جور در می‌آمد تا با مایکروسافت همکاری کنیم و آن‌ها واقعاً حمایت کننده بودند."

"فولتن" ادامه داد تا اندکی بیشتر درمورد تیم دوم صحبت کند که قرار است در حوالی ژانویه 2019 به دفتر دیگری نقل مکان کنند. حالت ایده‌آل برایشان این است که رابطه‌ی نزدیک بین تیم‌های داخلی خود را ادامه دهند.

"شدیداً برایمان مهم است که این دو تیم از یکدیگر فاصله نگیرند. به شوخی می‌گویم 5 دقیقه پیاده از هم راه دارند ولی همین، فاصله‌ای قابل توجه برای تأثیر گذاری روی روابط کاری و به اشتراک گذاشتن اطلاعات ایجاد می‌کند.

به سختی کار می‌کنیم تا مطمئن شویم گره‌های محکمی بین این دو تیم وجود دارد، تا مطمئن شویم بهترین شیوه‌ها را به اشتراک میگذاریم و هر تیم هر زمان که می‌تواند برای دیگری راهنمایی و توصیه‌های لازم را فراهم می‌کند. به خاطر اینکه قدرت ما از همین ارتباط می‌آید و باعث می‌شود هر دو تیم بهتر باشند. فکر میکنم واقعاً ایده‌ی خوبی بود که اولین سال از عمر آن تیم، اینجا سپری شد. آن‌ها وقت گذرانده‌اند و با فرهنگ کلی داخلی Playground همبستگی پیدا کرده‌اند."

همچنین "فولتن" مختصری درباره مزایای بودن در داخل استودیوهای بازی مایکروسافت صحبت کرد.

"میتوانستیم با سایر استودیوها حرف بزنیم ولی این کار باید فیلتر شده می‌بود، مجبور بودیم از کانال‌های معینی استفاده کنیم. اگر میخواستیم درمورد فناوری جدید یا ابتکارهای تازه‌ای که روی کار آمده‌اند خبر دار شویم، زمان و مکانی برایش تعریف شده بود و معمولاً موارد به روزی نبودند. حالا که یک استودیوی فرست پارتی هستیم، میتوانم تلفن را بردارم و به 343 Studios، The Coalition، Ninja Theory و… زنگ بزنم و درباره تکنولوژی و ابزارها گفتگو کنیم، انجام تمام این صحبت‌ها راحت شده."

و امیدوارم، بتوانیم در برنامه‌ریزی آینده برای کنسول‌ها و سایر ابتکارات دست داشته باشیم. حتی با اینکه زمان زیادی از خریداری شدنمان نمی‌گذرد (درست قبل از E3)، پرده‌هایی به رویمان باز شده که سابقاً چیزی درموردشان نمی‌دانستیم.

شایعه شده که عنوان نقش آفرینی نام برده چیزی نیست جز نسخه‌ی ریبوت سری بازی‌های Fable. اگرچه برای مدت‌ها جزئیات محکمی درمورد این پروژه نخواهیم داشت.