اولین تصویر از Red Dead Online لو رفت

اولین تصویر از Red Dead Online لو رفت

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Comic Book، اولین تصویر از بخش چندنفره‌ی عنوان Red Dead Redemption 2 یعنی Red Dead Online لو رفت.

این تصویر توسط وب سایت Rockstar Intel لو رفته است و قسمتی از سکانس بخش مقدمه‌ی Red Dead Online را نشان می‌دهد. بن واکر (Ben Walker) از طرف Rockstar Intel گفته است که تصویر درون فایل‌های خود بازی یافت شده است. شما در زیر می‌توانید آن را ببینید:

اولین تصویر از Red Dead Online لو رفت

علاوه بر آن این مبنع خبری اعلام کرده است که اولین تروفی بازی Breakout نام دارد و شما با انجام اولین ماموریت خود آن را دریافت خواهید کرد. با توجه به تصویر و این نام، احتمالا در ابتدای Red Dead Online شما یکی از زندانی‌های در حال انتقال هستید که طی اتفاقاتی از واگن درون تصویر فرار می‌کند.

هنوز به طور دقیق مشخص نیست که Red Dead Online از کدام منطقه‌ی درون نقشه‌ی بازی شروع می‌شود، اما احتمالا بخشی از Lemoyne یا بخش جنوبی New Hanover جایی است که در آن بازی آغاز می‌شود.

در هر حال هنوز هیچ چیزی مشخص نیست و صحت این اطلاعات تائید نشده است؛ اما با اینحال RockstarIntel سابقه‌ی خوبی در لو دادن اطلاعات درست از Red Dead Redemption 2 دارد. جالب است بدانید که این مورد لو رفته، کاملا قانونی است زیرا که از طریق فایل‌های بازی به دست آمده است.

این عنوان جهان بازی وسترن هم اکنون برای پلتفرم‌های PS4 و Xbox One در دسترس است.