بعد از اعلام Sony مبنی بر عدم حضور در E3، شرکت‌های Nintendo و Microsoft با بیانیه‌هایی جالب حضور خود در E3 را تایید کردند

بعد از اعلام Sony مبنی بر عدم حضور در E3، شرکت‌های Nintendo و Xbox با بیانیه‌هایی جالب حضور خود در E3 را تایید کردند

بعد از اینکه Sony اعلام کرد بعد از 24 سال در E3 سال آینده حضور نخواهد داشت، هر 2 شرکت بزرگ دیگر صنعت بازی اعلام کردند که در این رویداد سالیانه حاضر خواهند بود.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Eurogamer، بعد از بیانیه Sony در توییتر، رئیس بخش Xbox یعنی "فیل اسپنسر" گفت که آن‌ها "چیزهای بسیاری برای اشتراک‌گذاشتن" در رویداد سال آینده دارند.

" در E3 2019 چیزهای بسیاری برای به اشتراک‌گذاشتن با طرفداران خواهیم داشت. این رویداد همیشه مقطع مهم و بزرگی از سال برای نمایش خلاقیت صنعت بازی و انرژی و هیجان طرفداران بوده است. "

صفحه رسمی فیسبوک Xbox نیز نوشت: "نمی‌توانیم برای دیدن همگی شما در E3 2019 صبر کنیم."

رئیس شعبه آمریکای‌شمالی Nintendo، "رجی فیلس‌ایمی" (Reggie Fils-Aime) نیز در توییتر رسمی خود واکنشی مثبت به E3 سال آینده نشان داد

"E3 برای ما فرصتی فوق‌العاده و بی‌نظیر است تا بازی‌ها و تجربه‌های جدیدمان را طرفداران و شرکای تجاری خود در سراسر جهان به اشتراک بگذاریم. هر سال، ما فکر می‌کنیم که بهترین راه برای استفاده از E3 بعدی چیست؛ تا بتوانیم به صورت مردم لبخند بنشانیم."

با اینکه Nintendo دیگر همانند گذشته یک کنفرانس مطبوعاتی برگزار نمی‌کند، باز هم بزرگ‌ترین معرفی‌های خود را در پخش Nintendo Direct مخصوص به E3 انجام می‌دهد. از الان می‌توان حدس زد که عناوینی نظیر Metroid Prime 4 و Animal Crossing بخشی از برنامه Nintendo برای E3 2019 باشند. Microsoft نیز در E3 امسال کمی درباره کنسول بعدی خود صحبت کرد و ده‌ها بازی مختلف نمایش داد. در سال آینده نیز احتمالا شاهد صحبت‌های بیشتر درباره با سرویس استریم جدید این شرکت به نام xCloud و بازی‌هایی نظیر Halo Infinite خواهیم بود.

بدون‌شک Sony نیز در حال کار برروی کنسول نسل بعدی PlayStation بوده ولی خب بسیار در این مورد ساکت‌تر است. آن‌ها ده‌ها بازی که مدت‌ها از معرفی‌شان می‌گذرد نیز در دست ساخت دارند. عناوینی که در چندین رویداد E3 حضور داشته‌اند ولی هنوز عرضه نشده‌اند. اگر آن‌ها سال آینده نیز در E3 حاضر می‌شدند، می‌شد حدس زد که احتمالا بازهم با تریلر بازی‌هایی نظیر Death Stranding و The Last of Us Part II روبرو می‌شدیم.

سوال اصلی اینست که Sony چه زمانی با محتویاتی جدید باز خواهد گشت؟ خب مشخص نیست و باید صبر کرد و دید که آن‌ها چه برنامه‌ای برای آینده و سال 2019 دارند.

نظر شما چیست؟ لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.