Lucius 3 ماه آینده به سمت استیم می‌خزد + نخستین تریلر منتشر شده

Lucius 3

سومین سری از مجموعه‌ بازی‌های لوسیوس با عنوان Lucius 3 آذر‌ماه سال جاری بر روی استیم در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت تا بار دیگر در نقش زاده‌ی شیطان دیگران را عذاب دهید. عنوان اول موفقیت خوبی را کسب کرد و به کمک کلیپ‌های خنده دار یوتیبرها در شبکه مربوطه که صحنه‌های خشن و ترسناکی را به نمایش می‌گذاشتند، توانست شهرت نسبی کسب کند.

عنوان دوم این بازی… بهتر است سخنی از آن به میان نیاوریم. خوشبختانه, Lucius 3 می‌تواند جای خالی ” کشتار وسیع در نقش پسر شیطان “ را برای ما پر کند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dualshockers در کنفرانس مطبوعاتی انتشار بازی، شرکت فنلاندی توسعه دهنده‌ی آن Shiver games اعلام کرد که Lucius 3 از تاریخ 22 آذر 1397 /13 می 2018 بر‌روی استیم گذاشته خواهد ‌شد. این عنوان با قیمت 19.99 دلار آمریکا به‌فروش می‌رسد. در این نشست همچنین مطرح شد که این بازی بر روی سایر پلتفورم‌های دیجیتالی دیگر نیز در دسترس قرار خواهد گرفت .

Lucius 3 چه از جهت گیم‌پلی و چه داستان به ریشه‌های خود باز‌می‌گردد. بازی به‌صورت ماجراجویی روایی پیش‌ رفته و بر‌روی شرایط جوی شهر کوچک وینتر هیل (Winter Hill) تمرکز می‌کند؛ همان مکانی که لوسیوس شش سال نخست زندگی خود را در آن‌جا گذراند.

دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

نظر شما چیست؟ آیا آخرین سری از این مجموعه می تواند موفقیت نسخه‌های پیشین را تکرار کند؟