عنوان Thronebreaker: The Witcher Tales تاکنون نتوانسته است انتظارات استودیو CD Projekt Red را برآورده کند

 Thronebreaker: The Witcher Tales

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از dsogaming : طی ماه گذشته، عنوان Thronebreaker: The Witcher Tales بر روی وبسایت GOG قرار گرفت. به نظر می‌رسد که این بازی نتوانسته انتظار‌های فروش اولیه‌ی CD Projekt، کمپانی لهستانی ناشر بازی را برآورده کند.

آدام کیزینسکی (Adam Kiciński)، مدیرعامل این شرکت، روز گذشته در مجله‌ی Financial Call اظهار داشت:

” درخواست ساخت این بازی از طرف مجموعه‌ی بازیکنان مطرح می‌شد و این موضوع سطح انتظارات ما را در رابطه با بحث فروش نیز برد. متاسفانه تاکنون این انتظارات بر‌آورده نشده اند. با این وجود ما کماکان خوش بین هستیم… ما انتظار داریم که فروش Thronebreaker را برای سال‌های متمادی ادامه دهیم، اگرچه ممکن است در دوره‌ی زمانی کنونی انتظارات اولیه‌ی ما را برطرف نکرده باشد.

این اظهارات می‌توانند توضیح دهند که چرا عنوان Thronebreaker: The Witcher Tales به سرعت بر‌روی استیم ظاهر شد. شرکت CD Projekt در ابتدا قصد داشت بازی جدید خود، Thronebreaker را منحصرا بر‌روی وبسایت GOG قرار دهد، با این حال این میزان فروش پایین‌تر از ارقام پیش‌بینی شده آن‌ها را وادار به نشر عنوان نامبرده بر‌روی استیم کرد.

هدایت کننده‌ی این کمپانی در ادامه بیان کرد:

این بازی به دلایلی کاملا ساده نخستین بار بر روی وبسایت GOG قرار گرفت. اولیت ما در زمینه‌ی پلتفورم GOG است و قصد داشتیم که بازی را در ابتدای کار در آن‌جا برای بازیکنانی که حامی ما در این پلتفورم هستند منتشر کنیم. با این وجود، دسترسی به GOG در برابر استیم کمتر است. ما نسبت به وجود جامعه‌ی آماری بزرگ طرفداران این بازی بر روی استیم واقف هستیم و بدین منظور این عنوان را در آن‌جا نیز ارایه کردیم.

نظرشما در این رابطه چیست؟