به نظر می‌رسد Square Enix در حال توسعه عنوانی AAA برای PlayStation 5 است

به نظر می‌رسد Square Enix در حال توسعه عنوانی AAA برای PlayStation 5 است

کنسول PlayStation 4 وارد پنجمین سال از عمر خود شده است و بدون شک هم‌اکنون Sony در حال کار برروی کنسول بعدی خود است. با اینکه هنوز نمی‌دانیم این کنسول جدید چه زمانی عرضه خواهد شد، به نظر می‌رسد که توسعه‌دهندگان در حال کار برروی عناوینی بزرگ برای این کنسولِ معرفی‌نشده هستند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTech، ساعاتی پیش یکی از کاربران انجمن RestEra به نام nolifebr در حساب LinkedIn "توموهیرو توکورو" (Tomohiro Tokoro) مشاهده کرده که Luminous Productions، استودیویی که در هنگام توسعه Final Fantasy XV شکل گرفته بود، برروی یک بازی AAA برای کنسول PlayStation 5 کار می‌کند.

کنسول PlayStation 5 هنوز معرفی‌نشده و بسیاری از کارشناسان ادعا دارند که تا سال 2020 نیز خبری از این کنسول نخواهد بود. چندین ماه پیش، تحلیلگر NPD یعنی "مت پیسکاتلا" در نظری گفت که PlayStation 5 تا ماه‌های پایانی سال 2020 روانه بازار نخواهد شد.

اگر این تحلیل‌ها و پیش‌بینی‌ها را درست فرض کنیم، بدین معناست که هنوز حداقل 3 تعطیلات آخر سال دیگر برای لذت بردن از PS4 زمان باقی مانده است. در این صورت می‌توان گفت که PS4 عمری خوب و طبیعی نیز داشته است.

نظر شما چیست؟ لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.