از باکس‌آرت رسمی بازی Days Gone رونمایی شد

از باکس‌آرت رسمی بازی Days Gone رونمایی شد2

همان‌طور که می‌دانید آخرین اخبار منتشرشده از Days Gone این بود که بازی تاخیر خورده و چند هفته دیرتر عرضه می‌شود. ولی خب اکنون اخباری جدید از بازی منتشر شده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers، از چندین ساعت پیش تصویری در خرده‌فروشی‌ها منتشرشده که باکس‌آرت اصلی و نهایی بازی را نشان می‌دهد. این تصویر شامل شخصیت اصلی Days Gone، "دیکون سینت‌جان" در کنار موتورش و دسته‌ای از زامبی‌ها در پس‌زمینه تصویر می‌شود.

اگر به یاد داشته باشید، نسخه کامل‌تر این تصویر چند وقت پیش به عنوان تصویر هنری اصلی بازی منتشر شد. تنها تفاوت این است که برروی تصویر باکس‌آرت، لوگو‌های شرکت‌های سازنده اضافه شده است.

بازی Days Gone اولین بار در E3 2016 معرفی شد و قبل از آن نیز برای چندین سال در دست توسعه بوده است. در ابتدا قرار بود این بازی در سال 2018 عرضه شود ولی انتشار آن تا ابتدای سال 2019 به تعویق افتاد. از دیگر آثار Bend Studio می‌توان به بازی Uncharted: Golden Abyss برای PlayStation Vita و Syphon Filter: Logan's Shadow برای PlayStaion 2 و PSP اشاره کرد.

شما می‌توانید جهت آشنایی بیشتر با دنیای بازی مقالات زیر را مطالعه نمایید.

در Days Gone با چه دشمنانی مواجه می‌شوید؟

5 نکته‌ای که باید در مورد گیم‌پلی بسیار پویای Days Gone بدانید

بازی Days Gone در تاریخ 26 آپریل () به صورت انحصاری برروی کنسول PlayStation 4 منتشر خواهد شد. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.