هیجان جادوگری را با سبکی جدید از سری بازی‌های هری‌پاتر Harry Potter: Wizards Unite تجربه کنید! +تریلر

Harry Potter: Wizards Unite

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از gameinformer :کمپانی توسعه دهنده‌ی بازی Pokémon Go, نیانتیک, جزییات بیشتری در رابطه با عنوان بعدی واقعیت افزوده‌ (AR) خود,هری پاتر :اتحاد جادوگران (Wizards Unite), اعلام کرد که بر اساس آن, این عنوان طی سال آینده (1398/2019) در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

کلیپ و توییتی که روز گذشته در اختیار ما قرار گرفت اطلاعات زیادی را فاش نمی‌کند, با این‌ وجود گمانه زنی‌ اصلی آن است که بازیکنان می‌بایستی از قانون محرمانه‌ا‌ی که به تازگی تصویب شده و سبب محافظت از دنیای جادوگری در برابر چشمان ماگل‌ها (Muggle) می‌شود پیروی کنند. نشانه‌ها و اثرات جادو در حال نمایان شدن در دنیای ماگل‌ها است, رخدادی که وزارت سحر و جادو از آن با عنوان " فاجعه"یاد می‌کند, و این وظیفه برعهده‌ی شما و یاران جادوگرتان است که بی‌نظمی و هرج و مرج بوجود‌آمده را آرام کنید.

دانلود با کیفیت HD

دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

شرکت نیانتیک تاکنون طرحی از گیم‌پلی این عنوان تعیین نکرده‌است, اما وبسایت رسمی از " شیوه ی پیشرفته‌ی به‌کار گیری افسون‌ها" سخن به میان آورده‌است. چندان دور از ذهن نیست که چگونه این موقعیت می‌تواند با شکل و شمایلی که از قبل به واسطه‌ی بازی پوکمون گو (Pokémon Go) با آن آشنا هستیم به راحتی ترکیب شود.

به نظر شما استفاده از فناوری واقعیت افزوده و تلفیق آن با داستان‌های شگفت انگیز مجموعه‌ی هری‌ پاتر می‌تواند این عنوان را به دوران اوجش باز‌گرداند؟